anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka nie dotarła do kupującego

mdrogeria
#21 Demiurg#

@InPost zerknij proszę na to 625735179539300125026069 , trochę ciężki kontakt z biurem  ,a klient zaczyna się niecierpliwić .

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,

Oddział dalej weryfikuje sprawę, natomiast na tym etapie zalecam złożenie reklamacji, taką reklamację można zgłosić przez:
formularz na stronie https://inpost.pl/reklamacja
Telefonicznie: +48 722 444 000
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00 – 22:00
sobota 8:00 – 20:00
niedziela 8:00 - 18:00
święta 8:00 - 16:00
Lub mailowo na adres bok@inpost.pl

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@InPost zaczekam jeszcze trochę , bywało ,że paczki odnajdowały się po 2-3 tygodniach , wysłałem tylko prośbę do oddziału żeby wrócili paczkę do mnie jakby się odnalazła . Nie chciałem dłużej klienta trzymać , wysłałem drugą .

oznacz moderatorów