Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:104283025 Cześć. 🙂 Czy kontaktowałeś się już ze Sprzedającym w tej sprawie? Podaj mi proszę numer tego zamówienia.
tak, skontaktowałem się ze sprzedawcą, prosi o anulowanie zakupu w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, ale nie widzę takiej funkcji dla tego zamówienia
Nomer zamowienia 30368c91-e98b-11ec-b4c7-ebd0162a1c75
,,w celu uzyskania zwrotu ????? ,, napisz mu żeby se sam anulował , a kasę ma natychmaist zwrócić . To on nie wywiązal się z transakcji , a Ty natomiast masz bardzo skuteczne narzędzie które nazywa się ,,dyskusja ,,
@Client:104283025 przykro mi, że taka sytuacja spotkała Cię na Allegro. Widzę, że do tego zamówienia dziś rano wypełniłeś formularz zwrotu. Rozumiem, że zamówiony towar do Ciebie w ogóle nie dotarł. W takiej sytuacji sprzedający powinien niezwłocznie zwrócić Ci wpłatę.
Gdybyś napotkał jakieś problemy, możesz zgodnie z tym co radzi @mdrogeria 🌻, założyć sprzedającemu dyskusję. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi w ciągu 24h, poproś nas o pomoc w dyskusji. Nie martw się, pomożemy Ci odzyskać wpłatę za ten zakup.
Tak towar nie trafił do mnie, próbowałem anulować zakup, ale przypadkowo dokonałem zwrotu towaru. Napisałem ponownie do sprzedawcy z prośbą o anulowanie zakupu, czekając na jego odpowiedź