anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dobry dzień. Złożył zamówienie, opłacił towar, ale sprzedawca nie wysłał towaru przez długi czas.

Client:104283025
#2 Obserwator#
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:104283025 Cześć. 🙂 Czy kontaktowałeś się już ze Sprzedającym w tej sprawie? Podaj mi proszę numer tego zamówienia. 

oznacz moderatorów

Client:104283025
#2 Obserwator#

 

 

tak, skontaktowałem się ze sprzedawcą, prosi o anulowanie zakupu w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, ale nie widzę takiej funkcji dla tego zamówienia

Nomer zamowienia 30368c91-e98b-11ec-b4c7-ebd0162a1c75

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

 ,,w celu uzyskania zwrotu ????? ,, napisz mu żeby se sam anulował , a kasę ma natychmaist zwrócić . To on nie wywiązal się z transakcji , a Ty natomiast masz bardzo skuteczne narzędzie które nazywa się ,,dyskusja ,,

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104283025 przykro mi, że taka sytuacja spotkała Cię na Allegro. Widzę, że do tego zamówienia dziś rano wypełniłeś formularz zwrotu. Rozumiem, że zamówiony towar do Ciebie w ogóle nie dotarł. W takiej sytuacji sprzedający powinien niezwłocznie zwrócić Ci wpłatę. 
Gdybyś napotkał jakieś problemy, możesz zgodnie z tym co radzi @mdrogeria 🌻, założyć sprzedającemu dyskusję. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi w ciągu 24h, poproś nas o pomoc w dyskusji. Nie martw się, pomożemy Ci odzyskać wpłatę za ten zakup. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:104283025
#2 Obserwator#

Tak towar nie trafił do mnie, próbowałem anulować zakup, ale przypadkowo dokonałem zwrotu towaru. Napisałem ponownie do sprzedawcy z prośbą o anulowanie zakupu, czekając na jego odpowiedź

oznacz moderatorów