anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dodaj fakturę za zakup w zakładce Zamówienia

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drukujecie faktury i wysyłacie je klientom razem z przedmiotem? Być może nawet nie zastanawiacie się nad lepszym rozwiązaniem. Tymczasem większość kupujących woli otrzymywać faktury elektroniczne. 

Od teraz nie musicie wysyłać klientom osobnego maila z dokumentem. Możecie dołączyć fakturę za zakup w zakładce Zamówienia. Dzięki temu rozwiązaniu kupujący w każdej chwili będzie mógł pobrać plik (przez zakładkę Moje zakupy). To opcja wygodna dla obu stron.

 

Jak dodać fakturę do zakupu?

  1. Przejdźcie do zakładki Zamówienia.
  2. Znajdźcie właściwy zakup.
  3. Kliknijcie w ikonkę faktury.
  4. Załączcie i zapiszcie plik PDF. 

Gotowe! 

Dołączenie faktury do zamówienia jest możliwe również za pomocą API.

 

Opcja dodania faktury w zakładce Zamówienia będzie dostępna. gdy:

  • kupujący wypełni dane do faktury w formularzu opcji dostawy;
  • klient opłaci zamówienie lub wybierze płatność przy odbiorze;

status zamówienia dla zakupu z odroczonym terminem płatności to Waiting for money (sprawdź szczegóły).

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

mdrogeria
#21 Demiurg#

 owszem , ale z doświadczenia wiem ,ze klienci nie potrafią zlokalizować załącznika . Drukuję kopię to i oryginał też machnę , nie będzie potrzeby odpowiadania na wiadomości od klientów .

oznacz moderatorów