Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drukujecie faktury i wysyłacie je klientom razem z przedmiotem? Być może nawet nie zastanawiacie się nad lepszym rozwiązaniem. Tymczasem większość kupujących woli otrzymywać faktury elektroniczne.
Od teraz nie musicie wysyłać klientom osobnego maila z dokumentem. Możecie dołączyć fakturę za zakup w zakładce Zamówienia. Dzięki temu rozwiązaniu kupujący w każdej chwili będzie mógł pobrać plik (przez zakładkę Moje zakupy). To opcja wygodna dla obu stron.
Jak dodać fakturę do zakupu?
Gotowe!
Dołączenie faktury do zamówienia jest możliwe również za pomocą API.
Opcja dodania faktury w zakładce Zamówienia będzie dostępna. gdy:
status zamówienia dla zakupu z odroczonym terminem płatności to Waiting for money (sprawdź szczegóły).
_HolaOla_ owszem , ale z doświadczenia wiem ,ze klienci nie potrafią zlokalizować załącznika . Drukuję kopię to i oryginał też machnę , nie będzie potrzeby odpowiadania na wiadomości od klientów .