Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Usiłuję dodać umowę własną z Pocztą Polską do WzA. Podaję nazwę umowy oraz login i hasło do API. Następnie należy podać urząd nadania i w tym miejscu nie wyświetla się lista urzędów, więc nie można wybrać właściwego urzędu i przejść dalej. Ręczne podanie nazwy również nie umożliwia dodania umowy.
Testowane w trzech różnych przeglądarkach, żeby wykluczyć problem z załadowaniem listy spowodowany przez przeglądarkę.
@FORMAL-EUROPE Cześć. Mogę Cię prosić o zrzut ekranu, żeby zweryfikować jak to wygląda? Prześlę to do Działu Technicznego.
Zrzut poniżej. Brak strzałki umożliwiającej rozwinięcie listy urzędów, brak filtrowania po nazwie.
Cześć,
Sytuacja bez zmian. Wiemy może coś więcej?
@FORMAL-EUROPE @Sovner Znamy ten problem i mamy już gotowe rozwiązanie, ale potrzebujemy jeszcze trochę czasu na jego wdrożenie. Niebawem ten błąd zniknie, ale do tego czasu przepraszamy za niedogodności.
W polu "Wpisz swój urząd" pojawiła się strzałka do rozwijania listy, której wcześniej nie było, ale u nas nadal brak listy urzędów. Czy mamy teraz szukać problemu po swojej stronie, czy wdrażanie poprawki nadal trwa?
@FORMAL-EUROPE wdrożenie poprawki się przedłużyło. Sprawdziłam i obecnie nie wyświetla się już strzałka do wybrania Urzędu. Gdy otrzymam więcej informacji w tej sprawie, dam znać.
Mamy informację z Poczty Polskiej, że Waszym zdaniem usterka została naprawiona. U nas niestety nadal pojawia się tylko strzałka - listy nadal brak. Wiemy coś więcej?
Witam srdecznie.
Odświeżam temat.
Mam ten sam problem.
Nie mogę wybrać Urzędu Pocztowego. Nic mi się nie rozwija po kliknięciu w strzałkę.
@sklep_melisa Sprawdź proszę czy problem występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki.
Jak próbowałem to zrobić z telefonu, to takie coś wyskoczyło.
@sklep_melisa Czy wykonałeś czynności sugerowane w komunikatach?
Ad.1 "Dla podanego loginu (...)" - nie wykonałem, gdyż nie wiem gdzie można wprowadzić/sprawdzić listę urzędów do nadania?
Ad.2 "Upewnij się także (...)" - widzę, że jakąś kartę mam podpiętą i mam tam wprowadzone placówki pocztowe zgodnie z umową
@sklep_melisa Skoro korzystasz z aplikacji, upewnij się, że jest zaktualizowana do najnowszej dostępnej wersji. Sprawdź też czy wpisywany login i hasło są poprawne.
Nie korzystałem z aplikacji.
Korzystałem z przeglądarki.
Dzień dobry.
Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć co robić dalej?
Problem nie zniknął.
@sklep_melisa czy gdy przechodzisz dalej do formularza nadawania przesyłki to czy w sekcji nadawca masz możliwość wybrania urzędu nadania? Jeśli nadajesz przesyłki na umowie Allegro to powinieneś mieć dostęp do kilku tysięcy punktów - po rozwinięciu "Zmień" w "urząd nadania" w sekcji "Nadawca".
Nie ma możliwości dodać umowy, bez wybrania urzędu nadania. Z tym jest problem. Nie ma na razie opcji wypełniania formularza, ciągle jest komunikat "dodaj umowę"
@sklep_melisa w takiej sytuacji poproszę Cię o upewnienie się, że podane dane (login oraz hasło) są na pewno poprawne (możesz to sprawdzić wpisując dane do Elektornicznego nadawcy Poczty Polskiej). Ponieważ jeśli login lub hasło nie są aktualne, Poczta Polska nie zwraca nam listy urzędów.