Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry
opisuje problem odnośnie naliczonej opłaty Ups
Otóż 15 października 2024 kupiła ode mnie pani produkt z przesyłką kurier UPS smart 0 zł
kupująca nie odebrała przesyłki kurier wystawił note ze był dwa razy i zwrot
Kupująca to wiedziała i ustaliłam z nią ze koszty zwrotu odliczę
po zwrocie paczki do mnie od razu w dziale finansów pojawiła się kwota 3.49 czyli dopłata smart jako sprzedający
DOTYCZY 338dd350-8aae-11ef-87d9-2df4fbef5083
uznałam ze tylko ta kwota jest do odliczenia
Dziś patrzę ze po miesiącu naliczono mi 14.99
za zwrot tej paczki
moje pytanie jest dlaczego dopiero po miesiącu naliczona została ta opłata
teraz nie mam możliwości odliczenia tego od płatności bo ją juz dawno rozliczyłam
jestem tym oburzona bo przez to jestem stratna kosztu który klient miał za darmo
uważacie ze to uczciwe ?
Tak , ale tak jak napisałam
tą kwotę można rozliczyć zgodnie z prawem odliczając od zamówienia dopiero jak fizycznie masz taki zwrot naliczony i o to mam żal ze po miesiącu mam opłatę do zwrotu, który klient miał za darmo
czyli cały mój zarobek w tym przedmiocie , jest w tych opłatach
Jeśli tak to dobrze zrobiłaś nie odliczając kwoty zwrotu klientowi. To się temat zamyka.
Faktycznie Allegro jak i przewoźnicy w stosunku do B2B powinni mieć określony czas na dokonywanie rozliczeń.