Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie do Inpost.
Dlaczego do paczek które były wysłane w styczniu została mi naliczona opłata 8 marca po tak długim ??? Uważam że to bardzo nieuczciwa praktyka, niema nawet możliwości weryfikacji co jest lub było nie tak z tym gabarytem! Taka informacja od Państwa powinna zostać wysłana!
@plasticmetal DPD? Inpost? Poczta?
Inpost 🙂 a raczej 😞
Wyluzuj.... Ja w zeszłym tygodniu otrzymałem z Poczty Polskiej FV na 2500 zł za usługi za maj 2020 r. Generalnie było to upomnienie za niezapłaconą FV, której nie otrzymałem. Dziwne, gdyż PP po miesiącu od wystawienia FV wysyłała upomnienia wraz z odsetkami.
ale nie można wyluzować bo naliczanie opłaty weryfikacyjnej po 2 miesiącach od wysłania to jakaś kpina, z takim mechanizmem to mogą sobie naliczyć takie opłaty do wszystkich paczek i każdemu. Fajna firma, paczki są naprawdę szybko dostarczane ale niestety, jak jest reklamacja to ile nie miał byś racji i tak odrzucą sprawę, miałem tak że spłaszczyli paczkę i już była ponadgabarytowa!
Dopłata za weryfikację paczki przy zmianie gabarytu jest naliczana gdy zostanie zweryfikowana niezgodność deklaracji gabarytu z rzeczywistym wymiarem. Opłata może zostać naliczona na każdym etapie procesowania paczki.
Jeśli Nadawca uważa, że dopłaty zostały naliczone niezasadnie, ma prawo do złożenia reklamacji. Będzie to wyjaśniane w oficjalnym postępowaniu reklamacyjnym. Reklamację można złożyć przez formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź z wynikiem zostanie wysłana drogą elektroniczną na adres email podany w formularzu reklamacyjnym.
Witam. Właśnie tu jest problem, paczki zostały dawno dostarczone więc ich proces sie zakończył a opłaty zostały naliczone 1.5miesiąca po dostarczeniu. Odpowiedż na reklamację już otrzymałem - szablonową, nawet nie została uwzględniona prośba o podanie wymiarów tych paczek oraz dlaczego po tak długim czasie od dostawy została naliczona ta opłata! Jeśli już taka opłata jest naliczana to powinna ona być widoczna dla sprzedawcy w dniu weryfikacji a nie 1.5 czy nawet 2 miesiące po fakcie.
W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji w całości lub w części reklamujący może wnieść odwołanie do Operatora do Sekcji Odwołań w Dziale Reklamacji w terminie 14 dni od dnia doręczenia odpowiedzi na reklamację. Odpowiedź na reklamację zawiera pouczenie o prawie odwołania się oraz wskazanie adresu, na jaki należy złożyć odwołanie.
Jeśli posiadają Państwo umowę z InPost można również w opisanej sprawie skontaktować się z opiekunem handlowym.
Mijacie się Państwo z prawda każdy gabaryt jest mierzony jeśli paczka posiada wysokość 14 cm to nadaję do B
Czy zostanie wepchnięta ?
Jeśli 21 cm to do C .
To opłata zamianę gabarytu ?
A jeśli kurier mam zajęte wszystkie b to wrzuca do C ? tez nas obciążycie ?
Pozdrawiam
Dlaczego firma InPost nie przedstawia żadnego dokumentu lub zdjęć z weryfikacji paczki?
Zostałem obciążony kilkoma takimi dopłatami i mimo, iż w reklamacji zostały wysłane do Państwa zdjęcia przedstawiające kształt oraz wymiary paczki wraz z etykieta - nadal twierdzicie, iż paczka miała inne wymiary niż zadeklarowane a na potwierdzenie swojej racji nie przedstawiacie żadnego dowodu tylko stanowczo upieracie się że wy jako firma InPost macie rację.
Jeżeli ma ktoś podobny przypadek to proszę pisać.
@plasticmetal Odpowiedziałeś sobie w zapytaniu 😉 Przypuszczam, ze połowa sprzedawców na allegro sobie nawet nie zdaje sprawy z doliczanych opłat , bo papiery są wysyłane do księgowości i jak księgowa to zewnętrzna firma to o takie rzeczy nikt nie pyta 😉
u nas też doliczyli opłatę za zmianę gabarytu 8.03 a paczka nadana 21 stycznia. Przez przypadek zauważone w opłatach dla allegro. Jestem na 100% pewna że paczka była w gabarycie A a zmienili na B. Czeka mnie teraz przeprawa przez zapisy monitoringu.
Ja ostatnio otrzymałem przesyłkę gabarytu A i tak nadaną, a wyjąłem ze skrzynki C "kopertę A4", ciekawe jak sprzedawcy to policzą
może to jest tak, że kurier miał wolną skrytkę typu C i tam wsadził przesyłkę żeby jej nie zabierać na bazę albo nie jechać do innego paczkomatu a sprzedawcy liczną zmianę gabarytu z automatu
@plasticmetal masz racje, może tak być, jednak wydaje mi się, ze to sam system decyduje o otwarciu skrytki po wpisaniu jej nr lub sczytaniu skanerem przez kuriera władającego do skrytki względem jej deklaracji. Ale może i oni sami decydują.
dla mnie jedna paczka w grudniu została zawrócona z powodu przesyłki ponadgabarytowej - zrobiła się ponadgabarytowa bo ją zgnietli - położyli dużo cięższą przesyłkę, w dodatku karton się rozerwał - tak ja otrzymałem z powrotem (+jakieś 30zł opłat w postaci kary za przesyłką ponadgabarytową oraz weryfikację wymiarów) gdy ją otrzymałem kurier odmówił sporządzenia protokołu szkody z uwagi na covid, złożyłem protokół online - a także reklamacje - wszędzie były zdjęcia . przy protokole powiedziano mi że to była reklamacja i ją anulowano gdyż przed protokołem złożyłem już reklamację 🙂 odwołania, ponowne przesyłanie zdjęć nic nie dało więc nie wiem co pomoże zapis z monitoringu ... niestety obstaje przy swoim - dostarczane przesyłki w inpost są na czas, sprawność logistyczna jest bardzo wysoka ale jak już jest reklamacja - to wszystkimi siłami się zrzuca odpowiedzialność na nadawcę.
@plasticmetal pewnie decydowały szczegóły i może wystarczyło mieć dobrze oznaczoną przesyłkę jako "szkło" i wyniki decyzji mogłyby być inne. Nie mam doświadczenia z inpostem ale wieloma innymi jak poczta dpd ups itp już tak i faktycznie musi być dobrze zapakowana i oznaczona przesyłka aby w takich wypadkach wyjść obronną ręką.