Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostalem negatywny komentarz ze przesylka nie dotarła tam gdzie trzeba,wyslalem poczta polska przesylke do punktu żabka ,poczta wezwała adresata do odbioru na poczcie ,nie dostarczając przesylki do punktu żabka, mam potwierdzenie nadania ,wina leży po stronie doreczyciela i prosze o usunięcie negatywnego komentarza
w śledzeniu pr,esylki jasno też widać że poczta polska nawet nie podjęli dostarczenia przesyłki do punktu tylko wystawiła awizo do odebrania przesyłki na poczcie
Sęk w tym, że klient ma prawo obecnie (wg polityki Allegro) do SUBIEKTYWNEJ oceny transakcji. A więc nawet gdyby przesyłka dotarła do celu ,o czasie i w punkcie, ale klient napisał że opakowanie nie miało złotych kokardek a on chciałby ,to Allegro stwierdzi, że tak miał prawo ocenić klient. Nic nie zrobisz. A już na pewno nie licz na ich pomoc.
No to już są jaja mam dowody niewinności a i tak mi dołożą
Zgadzam się z Tobą ze to nie twoja wina, ale kupujący jest niezadowolony i jak siedzi przed kompem to najłatwiej rozładować się na Tobie.🤗
No tak ale przez 20 lat nie dostałam negatywną,facet dostał dobry polski produkt wyprodukowany przeze mnie a tu negatyw za to że poczta nie dopelnila obowiązku dostarczenia przesyłki, mogłabym walczyć z poczta ,ale szkoda czasu
Wiem że boli. ale na walkę także trzeba zdrowia i to z takim"betonem".😓