Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący napisał mi maila aby wysłać mu fakturę Odpisałem mu cytat paczka oczekuje na odbiór , a faktura jest w środku zamówienia. na maila wysyłamy po odbiorze paczki.
otrzymuje komunikat że
@AlleMakijaz usuń proszę zwrot "na maila wysyłamy po odbiorze paczki" i spróbuj przesłać tę wiadomość ponownie.
ale dlaczego mam usunąć ?nie rozumiem ? wysłałem wiadomość ktora jest odpowiedzią na zadane pytanie od kupującego
na maila wysyłam tylko po odbiorze paczki
co w tym zwrocie jest niezgodne ?
no bez przesady ...
@AlleMakijaz zwrot "zamówienia na maila" został uznany przez system za zachęcający do sprzedaży poza Allegro.
aha to teraz system reguluje co ma wysłane byc tak ? absurd totalny
System rządzi ,system radzi a ty musisz ściemniać aby dać odpowiedź .
Przecież klienci dogadują się na sprzedaż poza allegro telefonicznie a nie przez centrum wiadomości więc po co ta cenzura.
żeby jeszcze faktycznie o to chodziło
pełną odpowiedzialność za wysyłanie maili przez serwis ponosi allegro
@AlleMakijaz jeżeli allegro stwierdza, że twój mail z fakturą nie ma być dostarczony to jest problem allegro
ten przypadek pokazuje patologię działań allegro - wasza kontrola maili nie działa prawidłowo
@la_nika sprzedawca w żaden sposób nie naruszył w tym przypadku regulaminu allegro
Dzień dobry,
skonsultowałem dokładnie tę sprawę i uzyskałem informacje, że podjęliśmy nieprawidłowe działanie, zatrzymując Pana wiadomość.
Bardzo Pana za to przepraszam.
Pozdrawiam
// Mikołaj [edycja]
Zespół Allegro
I co Tobie z tego, skoro możesz dostać odpowiedni komentarz od kupującego.🤔
no nic , wkleiłem to , bo przyznali ,że był to błąd . Zadzwoniłem do kupującego aby ugasić pożar .. ale sam fakt jest dla mnie absurdem
W zamówieniach masz tel do Kupującego - dzwonisz i w ciągu 1min sprawę wyjaśniasz 😉