Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zakupiła produkty, wybrała paczkomat (8,99). Ale paczki nie odebrała. Dziś dostałam zwrot. Czy ponoszę w związku z tym powrotem jakieś koszty? Zwracam klientce tylko koszt towaru (9 zł ).
Nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak to jest kiedy nie ma Smarta.
@NiezwyklyZakatek jeśli nie otrzymałeś rezygnacji z zakupu od klientki towar w dalszym ciągu jest jej wlasnością .
W takim przypadku Inpost nie nalicza kosztu powrotu .
Jeśli jesteś przedsiębiorcą , a klientka odstąpi od umowy będziesz zobowiązany do zwrotu za towar oraz + najniższy koszt przesyłki jaki był dostępny w ofercie w chwili zawarcia transakcji .
Jak wróci to musisz czekać na reakcję kupującego , towar jest jego własnością do czasu odstąpienia od umowy zakupu, nie odstępuje wyznacz mu jakiś termin.