anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupująca nie odebrała przesyłki, czy poniosę jakiś koszt?

NiezwyklyZakatek
#9 Pomysłodawca#

Klientka zakupiła produkty, wybrała paczkomat (8,99). Ale paczki nie odebrała. Dziś dostałam zwrot. Czy ponoszę w związku z tym powrotem jakieś koszty? Zwracam klientce tylko koszt towaru (9 zł ).

Nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak to jest kiedy nie ma Smarta.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

@NiezwyklyZakatek jeśli nie otrzymałeś rezygnacji z zakupu od klientki towar w dalszym ciągu jest jej wlasnością .

W takim przypadku Inpost nie nalicza kosztu powrotu .

Jeśli jesteś przedsiębiorcą , a klientka odstąpi od umowy będziesz zobowiązany do zwrotu za towar oraz + najniższy koszt przesyłki jaki był dostępny w ofercie w chwili zawarcia transakcji .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak wróci to musisz czekać na reakcję kupującego , towar jest jego własnością do czasu odstąpienia od umowy zakupu, nie odstępuje wyznacz mu jakiś termin.

oznacz moderatorów