Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, wczoraj nadałam dwie paczki w automacie DPD i do tej pory nikt się nimi nie interesuje. InPost w moim przypadku ma 100% pewność ze paczka nadana w paczkomacie bedzię na drugi dzień u kupującego, pozostałe metody dostawy działają w cały świat, czasami paczki leżą po dwa dni w ich paczkomatach i nikt nie odbiera. Jeśli można proszę o sprawdzenie.
Podaje nr A002F55HZ6
1021699857749U
Dodam ze z tego urządzenia kurier odbierał paczki zazwyczaj do godziny 13.
@E-Fashion2023 konsultuję to, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@E-Fashion2023 potwierdzam, że skontaktowaliśmy się z przewoźnikiem.
Ok, czekam na informacje. Niestety nadal nie zabrane a myślałem że klienci będą mieć zakup do piątku. Znając życie zaraz pewnie wpadnie negatyw nie z mojej winy.
Dzień dobry, udało się coś ustalić? Paczki nadal nie odebrane z maszyny.
@E-Fashion2023 otrzymałem informację, że:
"przesyłka nie została odebrana z przyczyn serwisowych. Oddział przekazał informację, iż Kurier podejmie próbę odbioru w kolejnym dniu roboczym."
@gdvorek A z ciekawości: co to są przyczyny serwisowe? Czy w takim przypadku allegro samo z siebie nie powinno pisać do kupującego, ze bije czołem o podłogę, ale z przyczyn serwisowych paczka nie zostanie doręczona kupującemu w terminie określonym przez allegro a sprzedawca niczemu nie jest winien i UWAGA; tu powinna być blokada na wystawienie komentarza negatywnego przez kupującego.
Ech marzenie ściętej głowy....😂
Tragedia, klient chciał mieć kurtkę na weekend bo wyjeżdża a tu takie jaja. Uciekanie od inpostu wychodzi bokiem, u mnie inpost na 90% paczek w ubiegłym roku miał 100% doreczonuch na drugi dzień. Juz nie wspominając że Orlen zgubił moją paczkę i nie mam ani paczki ani pieniędzy, nadałem w automacie, nie zmienił się status a na infolinii mówią że nic nie widzą. Zaraz znając życie wleci negatyw + spadną punkty za wysyłkę w terminie.
@AptekaNatolinska rozumiem frustrację w takich sytuacjach, ale wyjaśniam, że nie jest to nasze zadanie, bo to nie Allegro dostarcza przesyłkę tylko przewoźnik.
Co do szczegółów przyczyn technicznych, sugeruję kierować pytania bezpośrednio do DPD.
Jeśli chodzi o komentarze to rozumiem obawy, ale kupujący mają prawo do wyrażenia swojej opinii. Jako platforma nie możemy ingerować w to prawo, chyba że komentarz łamie regulamin.
@E-Fashion2023 @gdvorek @AptekaNatolinska DPD to chyba najgorsza firma na naszym rynku > zamówiłem przesyłkę na adres domowy > kurierowi nie chciało się przynieść i zostawił w punkcie > stwierdził bezczelnie (kłamiąc), że nie było nikogo w domu > zadzwoniłem do BOK-u, gdzie dostałem od pracownika chamską odpowiedź "paczka jest w punkcie i koniec" > na odpowiedź na skargę napisaną 11/07 czekam do tej pory > tą firmę powinno się zaorać i posypać ziemię po niej solą > tak jak uczynili Rzymianie z Kartaginą🤔