Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000611933474U
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000611552024U
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000611258802U
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000612116691U
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000612116686U
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000612164220U
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000612164215U
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000612447006U
Przesyłki o większym rozmiarze typu 120x15x10. Godzinę wysyłki mamy ustawioną na 14 lub 15, prawie wszystko wysłane w terminie, klienci widzą kup a dostawa jutro, przewoźnik nie wywiązuje się z ustaleń, my mamy na głowie niezadowolonych klientów z pretensjami...
Mniejsze przesyłki w większości docierają na następny dzień. Czy mogę dostać wyjaśnienie dlaczego podajecie termin dostawy na jutro skoro przewoźnik nie dostarcza tego na następny dzień?
@PompowniaSklep Podaj mi proszę numery zamówień, których dotyczą te przesyłki.
110b3470-0a81-11ee-a650-89c965a2ab6c
71f20eb0-0a7e-11ee-8434-6b95bf3b4f5b
b3078550-0a75-11ee-b532-3f6182c17cec
5a7842a0-0aa0-11ee-a1ab-eb3251e91406
4944e890-0851-11ee-bbb3-1720ff2b0661
bez sensu żebym podawał dalej, są tego dziesiątki, 80% przesyłek nie dociera na następny dzień i klienci dzwonią/ piszą codziennie z pretensjami.
Mogę się spodziewać jakiejkolwiek odpowiedzi?
@PompowniaSklep podejrzewam, że allegro obowiązują takie same zasady jak innych klientów DPD na dostawę mają 72 godzin . A sugerowane terminy podają tylko dla uciechy kupujących.
Więcej pomogli użytkownicy forum ale czy mogę dostać od Was jakąkolwiek odpowiedź dlaczego działacie w taki sposób?
@PompowniaSklep bardzo Cię przepraszam, że musiałeś czekać na naszą odpowiedź, ale konsultuję Twój problem z zespołem odpowiedzialnym za tę kwestię, stąd dłuższy czas. Czy mógłbyś mi napisać jeszcze jak duże to są przesyłki? Czy są to paleta, czy nadal paczki?
Problem jest z przesyłkami dłużycowymi typu 100-150 cm x 15x10. Napisałem to już w pierwszym poście, pozostałe przesyłki w większości docierają na czas.
@PompowniaSklep dziękuję, jak tylko dostanę szczegóły w Twojej sprawie, wrócę tutaj do Ciebie z odpowiedzią.
@PompowniaSklep bardzo mi przykro, na ta ten moment niestety nie mogę zaproponować Ci rozwiązania tego problemu. Przekazałam Twoje zgłoszenie i uwagi do zespołu zajmującego się przewidywanym czasem dostawy i dostałam obietnicę, że dokładnie zbadamy i przeanalizujemy temat, aby wypracować jakieś rozwiązanie dla takich sytuacji.
@PompowniaSklep z informacji, które otrzymaliśmy wynika, że Twoje przesyłki to gabaryty, więc powinieneś wysyłać je metodą DHL paleta.
Ściema. Po pierwsze to mówimy o DPD a nie DHL po drugie paczki są wymiarowe. Długość od 120-150 cm, pozostałe wymiary to nie więcej niż 10-15 cm. Mieszczą się w przedziałach podanych w regulaminie.
Po trzecie proszę przeczytać i przemyśleć swoją wypowiedź. Regulaminowa Paleta ma 120x80. Pisałem już kilka razy, że to przesyłki dłużycowe powyżej 120 cm.
Zauważyłem u siebie podobną sytuację, ale DPD jest kryte, bo: 1 dzień - czas deklarowany, 2 dni - czas gwarantowany. Tak mają zapisane w regulaminie.
Nadaję przesyłki w ich punkcie i tam Panie zawsze informują Klientów, że przesyłka może iść 2 dni robocze (tych pytających się, czy paczka będzie jutro).
Termin gwarantowany w DPD dla usług krajowych to:
- dla usługi Classic - D+3
- dla usługi Pickup - D+5
Wszystkie paczki z linków wyżej DPD doręczyło w terminie.
Zgodnie ze Szczegółowymi warunkami świadczenia usług, DPD gwarantuje podjęcie pierwszej próby doręczania w ciągu trzech dni od nadania dla usługi Classic lub w ciągu pięciu dni dla usługi Pickup.