anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DPD poniesienie kwoty za przesyłkę po 2 miesiącach od podpisania umowy

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

Hej, czy macie może jakieś doświadczenia i czy jest to legalne po 2 miesiącach od podpisania przedłużenia  umowy z DPD dostałem taką wiadomość

Po analizie historii współpracy z naszą firmą, zaobserwowaliśmy wzrost kosztów obsługi Państwa przesyłek w stosunku do cen jakie Państwo posiadają, dlatego też zdecydowaliśmy się na indeksację stawek w Cenniku Abonamentowym 

czyli podwyższenie stawek

Wyrażamy nadzieję, że przedstawione zmiany spotkają się z Państwa zrozumieniem i akceptacją.
Brak zgody na proponowane zmiany w terminie 14 dni licząc od dnia ich otrzymania będzie traktowany jako wypowiedzenie Umowy ze skutkiem na koniec upływu umownego okresu wypowiedzenia.

Czy DPD może mi narzucić nowy cennik, po podpisaniu umowy ?

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

_Likos_
#21 Demiurg#

@kkowalczyk4  cenniki sie zmieniają. To jest normalne. Jak już Ci napisali. Możesz cennik zaakceptowac i podpisac aneks lub nie zaakaceptowac podwyżek wówczas oni rozwiązuja umowe za wypowiedzieniem zgodnie z warunkami umowy zachowując okres wypowiedzenia.

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

cenniki się zmieniają : wprowadzają nowe opłaty wtedy wysyłają wiadomość że wprowadzili opłatę paliwową itp , ale oni chcą abym zaakceptował nowy cennik czytaj cennik podstawowy bo za mało zarabiają na mnie....

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@kkowalczyk4  tak to prawda. I możesz to zaakaceptowac albo rozwiązą umowe. Zgodnie z warunkami umowy.

Ceny usług miedzy przedsiebiorcami są negocjowalne. Wszystko zależy od pozycji negocjacyjnej . Jeśłi nie wysyłasz dużo paczek Twoja pozyca jest słaba i DPD może podnieść cene bo nawet jeśłi sie nie zgodzisz to dla nich niewielka strata. Jeśłi byś wysyłał bardzo dużo Twoja pozycja byłaby mocniejsza a warunki lepsze. Tak to działa

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

zaczęło się od 13 grudnia wtedy tvp tego dnia allegro ograniczyło sprzedaż tysiącom firm ustawiając abstrakcyjny czas dostarczenia towaru, teraz DPD...

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@kkowalczyk4  nie martw sie bedzie gorzej. Pensje w góre, koszty w góre, wszyscy za to zapłacimy 🙂 nie ma sie co denerwowac

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

a zauważyłeś usunięto dostawę i płatności >>>> zakładkę, nie ma jak się skontaktować z sprzedawcą telefonicznie....wszystko po cichu,,,

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

Ohh ja przestałem śledzić juz te drobne zmiany. Po prostu robie swoje i tyle

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

ja też robię swoje, ale ostatnio polega to tylko na podwyższaniu cen...

oznacz moderatorów

seti1974
#2 Obserwator#

Coś tu jest nie tak, DPD w każdej chwili może rozwiązać 2 letnią umowę np podnosząc cenę o 10zł. Klient zobowiązany jest natomiast do 2 lat korzystania z usługi. Nie ma w umowie czy regulaminie możliwości np. miesięcznego wypowiedzenia przez klienta DPD. dopiero po zakończeniu 2 letniego lub rocznego kontraktu.

Co z tego że klient jest mały pikuś dla DPD?? Umowa to umowa. A te podpisywane z DPD są wadliwe prawnie, chronią jedynie interesy DPD. Takie umowy są niedopuszczalne.

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

Mały pikuś wysyła 300-400 miesięcznie, nie mam niestety opinii prawnika w tej sprawie, ale może bym to zgłosił do urzędu konkurencji i konsumentów....jak widać od 13 grudnia wszystko jest dozwolone...

oznacz moderatorów

seti1974
#2 Obserwator#

Ja też nie jestem prawnikiem i jestem pikuś ze swoimi 10 - 12 tysiącami za przesyłki 🙂 Ale spędziłem dziś trochę czasu na wertowaniu umów z DPD i coś tu nie gra. Dziwne jest też to że google wypluło ten jeden jedyny wątek w internecie traktujący o zbulwersowaniu klientów defacto zrywaniem umów. 

Wychodzi na to że DPD porozsyłało aneksy i wszyscy przynajmniej większość, jak baranki potulne płacą bo Pan każe 🙂

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

Czyli jest tylko ten wątek na allegro badane czy w internecie można znaleźć inny?

oznacz moderatorów

seti1974
#2 Obserwator#

No ja nie znalazłem właśnie. 

Kurde Oni mogą rozwiązać a ja nie?? bo zapłacę wszystkie upusty które dostałem?? Jak to się ma do równego traktowania podmiotów umowy??

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  może mają wiekszą wiedzę czy DPD może tak o powiedzieć że albo przyjmiesz cennik z większymi kwotami podczas trwania umowy albo w trybie natychmiastowym rozwiązujemy już zawartą. Dodam że podczas korespondencji z DPD padały słowa, musi Pan przyjąć ten cennik bo tylko w nim są zawarte wyższe kwoty, czyli zmniejszyli mi abonament na podstawowy tak jak dla kogoś kto wysyła np 20-30 paczek mc.. czy jest to zgodne z prawem?  oczywiście napisali że obsługa moich 3-5 kg paczek generuje wyższe koszta obsługi...

oznacz moderatorów

seti1974
#2 Obserwator#

Tak umowa jest skonstruowana i dobrze ich prawo, tylko problem w tym że jak klient będzie chciał coś z umową zrobić to nie da rady. wypowiem umowę to obciążą mnie kwotami wynikającymi z rabatów 🙂 czyli kilkadziesiąt % od wartości wysłanych paczek.

Nie może tak być że umowa chroni prawa tylko jednej strony to jest niedopuszczalne. Banki się na tym przejechały i to boli je do dziś.

Proszę bardzo mogę z DPD dalej współpracować ale na równych zasadach. to że to moloch nie znaczy że może sobie mnie dymać jak starą k.....???? Mają większość rynku i są tego świadomi. Ale podobno jest coś takiego jak prawo?? szkoda tylko że klienci potulnie to znoszą.

 

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

Uwierz że próbowałem inną drogą przez znajomego z DpD nic to nie dało, nawet głupa palą jak im napisałem że przez stronę internetową cenny są niższe niż mam mieć na umowie, to napisali mi że owszem za paczki do 5 kg ale za 31kg ma Pan taniej....bareja normalnie...

oznacz moderatorów

seti1974
#2 Obserwator#

Wiem że raczej trudno coś z tym zrobić. Ale chociaż na osłodę krwi bym im napsuł, temu "mitycznemu" zarządowi, który pewnego ranka wstał, ziewnął, puścił bąka i "pomyślał" że mu się nie opłaca.......

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kkowalczyk4 Przykro mi, ale nie mogę wypowiedzieć się w tej kwestii, ponieważ dotyczy ona umów własnych z przewoźnikiem. Jest to poza kompetencjami Allegro. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów