Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka DPD smart. Kupujący złożył zamówienie podając nieprawidłowy adres. Zrobił przekierowanie na infolinii zanim przesyłka dotarła do naszego oddziału. Pomimo tego paczka pojechała do nieprawidłowego oddziału i została przekierowana przez DPD dopiero następnego dnia rano. Wtedy została wysłana do odpowiedniego oddziału i dostarczona.
Zostaliśmy obciążeni opłatą 12,99 zł. za przekierowanie przesyłki pomimo, że nieprawidłowy adres został podany przez kupującego i to on robił przekierowanie, dodatkowo zanim przesyłka trafiła do naszego oddziału. Uważacie, że tak powinno być ?
Wiem, że tak jest w regulaminie ale uważam, że sprzedający nie powinien płacić za błędy kupującego.
13 kwietnia 13:49 złożenie zamówienia
13 kwietnia 14:24 przesyłka odebrana przez kuriera
13 kwietnia 16:34 mail od kupującego, że pomylił się w adresie
rozmowa telefoniczna z kupującym
telefon od nas do kuriera, żeby nie zostawiał przesyłki w oddziale i przywiózł ją następnego dnia rano to zmienimy adres
telefon od nas do kupującego z informacją, kupujący informuje nas że sam zrobił przekierowanie
telefon od nas do kuriera, żeby zostawił przesyłkę w oddziale bo jest przekierowanie
13 kwietnia 17:26 oddanie przesyłki przez kuriera w oddziale DPD LUB
14 kwietnia 9:06 przyjęcie przesyłki w oddziale DPD OSZ
14 kwietnia 9:25 przeadresowanie przesyłki przez DPD zgodnie z dyspozycją kupującego
14 kwietnia 9:26 przyjęcie przesyłki w oddziale DPD OSZ
15 kwietnia 14:45 przyjęcie przesyłki w oddziale DPD KAL
15 kwietnia 10:33 doręczenie przesyłki
@ZapfCreation za każde przekierowanie DPD obciążają sprzedawcę ( nie istotne z jakiego powodu ) więc masz marne szanse na reklamację 😞
Przekierowanie paczki
|
DPD_N6_PRZEKIEROWANIE
|
12,99 zł
|
Napisz kupującemu że ze względu na przekierowanie poniósł koszty w wysokości 12,99 zł i prosisz o dopłatę 🙂