anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DPD - przesyłki zwrotne nie muszą być odbierane wg DPD

bosek_2804
#12 Orędownik#

Małe ostrzeżenie. Ku przestrodze. Informacyjnie. 

Firma świadczy usługę zwaną " przesyłka zwrotna".

Wysyłając kupującemu towar po reklamacji lub na wymianę, do niedawna działało to prawidłowo. 

Obecnie - w moim przypadku - kurier nie odebrał przygotowanej paczki zwrotnej o wartości prawie tysiąca złotych, gdyż zwracający nie dał mu do ręki gotowej etykiety. 

Towar, który następnego dnia miał wrócić i czekała na niego kolejna osoba, przeleżał wiele, wiele dni i wracał kilka kolejnych. 

Dawno nie otrzymałem takiego ciosu z placka prosto w twarz od firmy kurierskiej.

Pozwolę sobie zacytować część odpowiedzi bez personaliów osobnika z działu reklamacji. 

 

Szanowni Państwo

 

W odpowiedzi na Państwa zapytanie  informujemy, iż roszczenia nie mogą zostać uznane.

Informujemy, iż za przygotowanie i nadanie przesyłki zwrotnej odpowiedzialność spoczywa na odbiorcy przesyłki. DPD dopuszcza możliwość realizacji usługi doręczenia, bez odbioru przesyłki zwrotnej.

W sposób wyraźny postanawia się, iż brak nadania przez Odbiorcę Przesyłki zwrotnej, niezależnie od przyczyny braku takiego nadania, nie stanowi podstawy odmowy wydania Odbiorcy Przesyłki pierwotnej i skutkuje obowiązkiem zapłaty wynagrodzenia za doręczenie Przesyłki pierwotnej;

(…)

 

Żałosne 😉 

Szampańskiej zabawy i dobrego roku 2025 miłośnikom GADANE !

 

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0