Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Małe ostrzeżenie. Ku przestrodze. Informacyjnie.
Firma świadczy usługę zwaną " przesyłka zwrotna".
Wysyłając kupującemu towar po reklamacji lub na wymianę, do niedawna działało to prawidłowo.
Obecnie - w moim przypadku - kurier nie odebrał przygotowanej paczki zwrotnej o wartości prawie tysiąca złotych, gdyż zwracający nie dał mu do ręki gotowej etykiety.
Towar, który następnego dnia miał wrócić i czekała na niego kolejna osoba, przeleżał wiele, wiele dni i wracał kilka kolejnych.
Dawno nie otrzymałem takiego ciosu z placka prosto w twarz od firmy kurierskiej.
Pozwolę sobie zacytować część odpowiedzi bez personaliów osobnika z działu reklamacji.
Szanowni Państwo
W odpowiedzi na Państwa zapytanie informujemy, iż roszczenia nie mogą zostać uznane.
Informujemy, iż za przygotowanie i nadanie przesyłki zwrotnej odpowiedzialność spoczywa na odbiorcy przesyłki. DPD dopuszcza możliwość realizacji usługi doręczenia, bez odbioru przesyłki zwrotnej.
W sposób wyraźny postanawia się, iż brak nadania przez Odbiorcę Przesyłki zwrotnej, niezależnie od przyczyny braku takiego nadania, nie stanowi podstawy odmowy wydania Odbiorcy Przesyłki pierwotnej i skutkuje obowiązkiem zapłaty wynagrodzenia za doręczenie Przesyłki pierwotnej;
(…)
Żałosne 😉
Szampańskiej zabawy i dobrego roku 2025 miłośnikom GADANE !