Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ W ofercie mam wysyłkę do godz.11.00 tego samego dnia. Ustawiona wysyłka 2 dni. Czyli zakup z dzisiaj godz.10.00 powinien być widoczny jako wysyłka w czwartek. A po 11.00 powinien wskoczyć na piątek. Zawsze tak było. Klient zakupił produkty o godz. 10.00 dzisiaj i już ma informację że czas na wysyłkę do piątku. To w końcu kiedy mam wysłać paczkę aby znowu system nie przeliczył że wysyłam przed czasem bi potem kilka tygodni wyświetlał klientom błędne informacje ze wysylam przed czasem..chcę się trzymać ram czasowych ale się nie da bo ten wasz system bez przerwy sobie kalkuluje po swojemu.. nie trzyma sie żadnych reguł..
@petinek_pl Skoro wysyłka do godz. 11:00 to zamówienie z godz. 11:00 i wcześniejsze musza być wysłane dziś.
Usuń godzinę wysyłki tego samego dnia i wysyłaj wszystko następnego po zakupie.