Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj klient pyta się o paczkę DPD, nadana we wtorek do punktu DPD pickup. Sprawdzam co się dzieje, a na śledzeniu widać że paczka cofnięta do nadawcy. Okazało się, że punkt odbioru był zamknięty w tym okresie. DPD dwukrotnie próbowało doręczyć do punktu , a następnie zrobiło zwrot. Bez żadnego kontaktu z nadawcą, czy odbiorcą, bez próby przekierowania do innego punktu odbioru. Dla mnie to po prostu kpina, czy ja odpowiadam za to, że ich punkt jest zamknięty. Tak wygląda śledzenie przesyłki, zero sms/maili o stanie dostawy.
2022-12-30 | 06:20:59 | Zwrot przesyłki Numer paczki zwrotnej: 0000022497736L |
LUB |
2022-12-30 | 01:05:00 | Magazynowanie przesyłki w oddziale | LUB |
2022-12-29 | 12:07:40 | Nie przekazana do punktu Pickup - Punkt zamknięty | LUB |
2022-12-29 | 12:00:00 | Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny | LUB |
2022-12-29 | 07:03:47 | Przekazanie przesyłki do doręczenia w punkcie Pickup | LUB |
2022-12-29 | 02:56:00 | Magazynowanie przesyłki w oddziale | LUB |
2022-12-28 | 12:19:52 | Nie przekazana do punktu Pickup - Punkt zamknięty | LUB |
2022-12-28 | 10:24:00 | Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny | LUB |
2022-12-28 | 07:08:55 | Przekazanie przesyłki do doręczenia w punkcie Pickup | LUB |
2022-12-28 | 03:17:21 | Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD | LUB |
2022-12-27 | 16:36:28 | Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD | LUB |
2022-12-27 | 16:36:24 | Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD | LUB |
2022-12-27 | 14:04:48 | Powiadomienie mail | WA1 |
2022-12-27 | 13:59:49 | Przesyłka odebrana przez Kuriera | LUB |
2022-12-26 | 16:42:50 | Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana |
@mikeza normalnie "mistrzostwo" 😮
tez mam co chwile problemy z DPD jako kupujacy. A ten ich bocik na infolinii to tez "miszcz".
@mikeza jeśli masz w pobliżu pocztę, to polecam przerzucić się na Pocztexa. Doręczają w takim samym czasie jak DPD i inni, paczkę nadasz do 15:00 z gwarancją ruszenia w drogę tego samego dnia (a na niektórych pocztach, np. w centrach handlowych to nawet paczki nadane koło 19-20 potrafią ruszyć w drogę).
z poczty korzystam od lat i jestem jak najbardziej zadowolony. Nigdy takich numerów nie wywijają.
@medalik_2009 A ja wole zdecydowanie odbior z DPD Pickup punkt firmowy/DPD P sklep lub maszynka DPD. Zadnego czekania na dostawce!
Jesli sprzedawca nie ma czegos z maszynką/punktem w tle a ma tylko słynną PP natychmiast rezygnuję. A jak jeszcze przy zwrocie musze dymać na Pocztę i stać 1,5h w kolejce to "dzieki, postoję".
ten klient wybrał odbiór z punktu DPD i finał jest taki, że klient nie ma przesyłki, która do nas wraca i my zostaniemy obciążeni kosztem tego zwrotu. A wszystko dlatego, że DPD miało zamknięty swój punkt odbioru. To jest ta różnica, że poczta jest otwarta, a nawet jeśli jest jakiś problem z pocztowym punktem odbioru nigdy nie robią takich bezsensownych zwrotów. DPD niestety bryluje w zwracaniu paczek bez powodu i obarczaniu kosztami nadawcy. Dla mnie to kompromitacja, żeby w dzisiejszych czasach nie powiadomić nadawcy, czy adresata o problemie z punktem odbioru. Za co biorą pieniądze ?
@Client:104371448 wolisz odbiór w punkcie? To tu DPD nie ma szans pod względem wygody i dostępności punktów. W Pocztexie masz możliwość odbioru z:
- automatów paczkowych;
- poczty;
- Biedronki;
- Żabki;
- kiosków i saloników Ruchu;
- sklepów ABC;
- Lewiatana;
- Delikatesów Centrum;
I jeszcze jakieś 2 lub 3 sieci sklepów tam są.
@medalik_2009 drogi kolego... opon (czterech) nie odbiErę na pewno z żapki, biedry bądź kiosku Ruchu 😉
@Client:104371448 drogi kolego, wymieniłeś we wcześniejszym poście automat DPD. Zademonstruj jak wysyłasz lub odbierasz opony za pośrednictwem takiego automatu.
automat DPD to najgorszy badziew jaki może być. Wystarczy poczytać wpisy klientów na forach, wszyscy się skarżą na ten wynalazek. Tam są wiecznie problemy z odbiorami, bo ta aplikacja działa jak chce. Raz skorzystałem i już drugi nie dam się skusić 🙂
@mikeza Tak do ścisłości to całe DPD ,nie tylko ich automat mają marne opinie. Czytając wątki tu na forum można się zniechęcić na dobre z korzystania z takich usług.
@mikeza kolega nizej ma rację. Ta cała firma to jakieś nieporozumienie 😞
Najwiekszym zas nieporozumieniem jest dla mnie współpraca Allegro z tym przewoźnikiem.
@medalik_2009 True. Masz racje. Ale jak to mowią moądrzy ludzie "jak sie popieści to się zmieści" 😉
@mikeza czeka Cię dopłata za przekierowanie, do reklamacji.