anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DPD zwraca przesyłki z powodu zamkniętego punktu odbioru, bez żadnego kontaktu z ich strony.

mikeza
#21 Demiurg#

Dzisiaj klient pyta się o paczkę DPD, nadana we wtorek do punktu DPD pickup. Sprawdzam co się dzieje, a na śledzeniu widać że paczka cofnięta do nadawcy. Okazało się, że punkt odbioru był zamknięty w tym okresie. DPD dwukrotnie próbowało doręczyć do punktu , a następnie zrobiło zwrot. Bez żadnego kontaktu z nadawcą, czy odbiorcą, bez próby przekierowania do innego punktu odbioru. Dla mnie to po prostu kpina, czy ja odpowiadam za to, że ich punkt jest zamknięty. Tak wygląda śledzenie przesyłki, zero sms/maili o stanie dostawy.

2022-12-30 06:20:59 Zwrot przesyłki
Numer paczki zwrotnej: 0000022497736L
LUB
2022-12-30 01:05:00 Magazynowanie przesyłki w oddziale LUB
2022-12-29 12:07:40 Nie przekazana do punktu Pickup - Punkt zamknięty LUB
2022-12-29 12:00:00 Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny LUB
2022-12-29 07:03:47 Przekazanie przesyłki do doręczenia w punkcie Pickup LUB
2022-12-29 02:56:00 Magazynowanie przesyłki w oddziale LUB
2022-12-28 12:19:52 Nie przekazana do punktu Pickup - Punkt zamknięty LUB
2022-12-28 10:24:00 Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny LUB
2022-12-28 07:08:55 Przekazanie przesyłki do doręczenia w punkcie Pickup LUB
2022-12-28 03:17:21 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD LUB
2022-12-27 16:36:28 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD LUB
2022-12-27 16:36:24 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD LUB
2022-12-27 14:04:48 Powiadomienie mail WA1
2022-12-27 13:59:49 Przesyłka odebrana przez Kuriera LUB
2022-12-26 16:42:50 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana
______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@mikeza normalnie "mistrzostwo" 😮

tez mam co chwile problemy z DPD jako kupujacy. A ten ich bocik na infolinii to tez "miszcz".

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@mikeza jeśli masz w pobliżu pocztę, to polecam przerzucić się na Pocztexa. Doręczają w takim samym czasie jak DPD i inni, paczkę nadasz do 15:00 z gwarancją ruszenia w drogę tego samego dnia (a na niektórych pocztach, np. w centrach handlowych to nawet paczki nadane koło 19-20 potrafią ruszyć w drogę).

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

z poczty korzystam od lat i jestem jak najbardziej zadowolony. Nigdy takich numerów nie wywijają. 

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@medalik_2009 A ja wole zdecydowanie odbior z DPD Pickup punkt firmowy/DPD P sklep lub maszynka DPD. Zadnego czekania na dostawce!

Jesli sprzedawca nie ma czegos z maszynką/punktem w tle a ma tylko słynną PP natychmiast rezygnuję. A jak jeszcze przy zwrocie musze dymać na Pocztę i stać 1,5h w kolejce to "dzieki, postoję".

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

ten klient wybrał odbiór z punktu DPD i finał jest taki, że klient nie ma przesyłki, która do nas wraca i my zostaniemy obciążeni kosztem tego zwrotu. A wszystko dlatego, że DPD miało zamknięty swój punkt odbioru. To jest ta różnica, że poczta jest otwarta, a nawet jeśli jest jakiś problem z pocztowym punktem odbioru nigdy nie robią takich bezsensownych zwrotów. DPD niestety bryluje w zwracaniu paczek bez powodu i obarczaniu kosztami nadawcy. Dla mnie to kompromitacja, żeby w dzisiejszych czasach nie powiadomić nadawcy, czy adresata o problemie z punktem odbioru. Za co biorą pieniądze ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Client:104371448 wolisz odbiór w punkcie? To tu DPD nie ma szans pod względem wygody i dostępności punktów. W Pocztexie masz możliwość odbioru z:

- automatów paczkowych;
- poczty;
- Biedronki;
- Żabki;
- kiosków i saloników Ruchu;
- sklepów ABC;
- Lewiatana;
- Delikatesów Centrum;

I jeszcze jakieś 2 lub 3 sieci sklepów tam są.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@medalik_2009 drogi kolego... opon (czterech) nie odbiErę na pewno z żapki, biedry bądź kiosku Ruchu 😉

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Client:104371448 drogi kolego, wymieniłeś we wcześniejszym poście automat DPD. Zademonstruj jak wysyłasz lub odbierasz opony za pośrednictwem takiego automatu.

 

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

automat DPD to najgorszy badziew jaki może być. Wystarczy poczytać wpisy klientów na forach, wszyscy się skarżą na ten wynalazek. Tam są wiecznie problemy z odbiorami, bo ta aplikacja działa jak chce. Raz skorzystałem i już drugi nie dam się skusić 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@mikeza Tak do ścisłości to całe DPD ,nie tylko ich automat mają marne opinie. Czytając wątki tu na forum można się zniechęcić na dobre z korzystania z takich usług.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@mikeza kolega nizej ma rację. Ta cała firma to jakieś nieporozumienie 😞

Najwiekszym zas nieporozumieniem jest dla mnie współpraca Allegro z tym przewoźnikiem.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@medalik_2009 True. Masz racje.  Ale jak to mowią moądrzy ludzie "jak sie popieści to się zmieści" 😉

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@mikeza czeka Cię dopłata za przekierowanie, do reklamacji.

oznacz moderatorów