Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z mojej strony paczki spakowane i umieszczone w paczkomacie zgodnie z zapowiedzią i licząc na to że jutro klienci Smartowe dostaną paczki u siebie. Natomiast InPost ma dziś awarie, nie działa absolutnie nic!!! Nie ma nawet potwierdzenia że paczka poszła. Czy można to uwzględnić w statystykach sprzedaży tak by to nie wyglądało tak że paczki nie nadane w terminie? Czy można prosić o wsparcie Allegro w przypadku ewentualnych dyskusji oraz ocen negatywnych tak jak to było przy awarii Bazelinkiera? Niektóre moje klienci potrzebują paczki na jutro i ja zrobiłam wszystko by poszły w terminie (w mojej strefie paczka powinna być umieszczona w paczkomacie nadawczym do godziny 15). Nie dostałam żadnego maila potwierdzenia że paczki są faktycznie w paczkomacie. Nie działa strona Menedżera paczek InPost, nie podpinają się numery przesyłek dla zamówień po godzinie 12, nie działa strona śledzenia przesyłki. Czy my, zwykłe sprzedawce, możemy w tej sytuacji liczyć na wsparcie i pomóc Allegro?
Spoko jutro kupujący zobaczy komunikat
😂 🤣
@Gasmin_pl, otrzymałam informację, że wszystkie zamówienia, których dotknęła awaria, będą wykluczone z jakości sprzedaży.
Czy wiadomo kiedy to się stanie? Na razie wciaz statystyki mówią nieprawdę 😞
Drodzy Klienci,
uprzejmie informujemy, że obecnie nasze systemy zostały przywrócone do działania.
W tej chwili pracujemy nad usuwaniem skutków awarii. Mogą występować jeszcze m.in. problemy z aktualnymi statusami przesyłek i opóźnienia statusów w aplikacji InPost Mobile. Część odbiorców może jeszcze nie mieć dostępnych kodów odbiorów.
Ponadto informujemy, że czas odbioru wszystkich paczek, które aktualnie znajdują się jeszcze w Paczkomatach, zostanie przedłużony o 48h.
Dziękujemy za wyrozumiałość.
Zespół InPost
I prośba została wysłuchana.😁
Ze zdumieniem stwierdziłem, że nagle spadła mi z dnia na dzień jakość sprzedaży, mimo że wszystko nadałem zgodnie z terminami (nadanie w paczkomacie wszystkich produktów przed godziną graniczną).
Okazuje się, że niektóre przesyłki nadane wczoraj nie zostały przez Inpost do tej pory zatwierdzone (brak numeru i informacji o godzinie nadania w paczkomacie), a nadałem na pewno (mam etykietę, pamiętam wszystkie czynności).
I oto widzę komunikat w rubryce "Śledź paczkę":
"Drodzy Klienci,
obserwujemy awarię naszych systemów. Pracujemy nad rozwiązaniem problemów i przywróceniem 100% sprawności naszych usług. O postępach prac będziemy informować na bieżąco."
Czy Allegro zamierza z tym coś zrobić? Chodzi o nieobniżanie sprzedawcom (zapewne wszystkim, którzy nadawali wczoraj - 2 kwietnia 20201) punktacji. Proszę pamiętać, że przy drakońsko wyśrubowanej normie 95%, obniżka nawet o 1% oznacza spadek do 94% i automatyczna utratę szansy na bonifikatę z smarcie. Przy czym taka utrata to je jeden dzień straty, a często cały miesiąc, bo taka obniżka działa przez 30 dni (ocenie podlega jakość wysyłki 30 dni wstecz). A nie ma tu żadnej winy sprzedawcy. Wina jest po stronie Inpostu i awarii tegoż.