anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Drogie Allegro, proszę uwzględzić w statystykach sprzedaży skutki awarii InPost

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

Z mojej strony paczki spakowane i umieszczone w paczkomacie zgodnie z zapowiedzią i licząc na to że jutro klienci Smartowe dostaną paczki u siebie. Natomiast InPost ma dziś awarie, nie działa absolutnie nic!!! Nie ma nawet potwierdzenia że paczka poszła. Czy można to uwzględnić w statystykach sprzedaży tak by to nie wyglądało tak że paczki nie nadane w terminie? Czy można prosić o wsparcie Allegro w przypadku ewentualnych dyskusji oraz ocen negatywnych tak jak to było przy awarii Bazelinkiera? Niektóre moje klienci potrzebują paczki na jutro i ja zrobiłam wszystko by poszły w terminie (w mojej strefie paczka powinna być umieszczona w paczkomacie nadawczym do godziny 15). Nie dostałam żadnego maila potwierdzenia że paczki są faktycznie w paczkomacie. Nie działa strona Menedżera paczek InPost, nie podpinają się numery przesyłek dla zamówień po godzinie 12, nie działa strona śledzenia przesyłki. Czy my, zwykłe sprzedawce, możemy w tej sytuacji liczyć na wsparcie i pomóc Allegro?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Client:44052296
#21 Demiurg#

Spoko jutro kupujący zobaczy komunikat

InPost03.JPG

😂 🤣

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Gasmin_pl, otrzymałam informację, że wszystkie zamówienia, których dotknęła awaria, będą wykluczone z jakości sprzedaży.  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

LaFabee
#1 Nowicjusz#

Czy wiadomo kiedy to się stanie? Na razie wciaz statystyki mówią nieprawdę 😞

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Drodzy Klienci,
uprzejmie informujemy, że obecnie nasze systemy zostały przywrócone do działania.
W tej chwili pracujemy nad usuwaniem skutków awarii. Mogą występować jeszcze m.in. problemy z aktualnymi statusami przesyłek i opóźnienia statusów w aplikacji InPost Mobile. Część odbiorców może jeszcze nie mieć dostępnych kodów odbiorów.
Ponadto informujemy, że czas odbioru wszystkich paczek, które aktualnie znajdują się jeszcze w Paczkomatach, zostanie przedłużony o 48h.
Dziękujemy za wyrozumiałość.
Zespół InPost

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

I prośba została wysłuchana.😁

oznacz moderatorów

www_conrada11_pl
#8 Zapaleniec#

Ze zdumieniem stwierdziłem, że nagle spadła mi z dnia na dzień jakość sprzedaży, mimo że wszystko nadałem zgodnie z terminami (nadanie w paczkomacie wszystkich produktów przed godziną graniczną).

Okazuje się, że niektóre przesyłki nadane wczoraj nie zostały przez Inpost do tej pory zatwierdzone (brak numeru i informacji o godzinie nadania w paczkomacie), a nadałem na pewno (mam etykietę, pamiętam wszystkie czynności).

I oto widzę komunikat w rubryce "Śledź paczkę":

"Drodzy Klienci,

obserwujemy awarię naszych systemów. Pracujemy nad rozwiązaniem problemów i przywróceniem 100% sprawności naszych usług. O postępach prac będziemy informować na bieżąco."

 

Czy Allegro zamierza z tym coś zrobić? Chodzi o nieobniżanie sprzedawcom (zapewne wszystkim, którzy nadawali wczoraj - 2 kwietnia 20201) punktacji. Proszę pamiętać, że przy drakońsko wyśrubowanej normie 95%, obniżka nawet o 1% oznacza spadek do 94% i automatyczna utratę szansy na bonifikatę z smarcie. Przy czym taka utrata to je jeden dzień straty, a często cały miesiąc, bo taka obniżka działa przez 30 dni (ocenie podlega jakość wysyłki 30 dni wstecz). A nie ma tu żadnej winy sprzedawcy. Wina jest po stronie Inpostu i awarii tegoż.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@www_conrada11_pl Tak, moderator wczoraj powiedziała, że nie będzie brane to do jakości sprzedaży.

lew433_0-1617440202466.png

 

oznacz moderatorów