anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja nierozwiązana, brak kontaktu z kupującym.

passahouse_com
#10 Popularyzator#

Kupujący utworzył dyskusję w której twierdzi, że sprzedajemy produkt który jest za krótki i są błędy w opisie.

1. Konsultowałem z producentem sprawę i otrzymałem informację, że nie ma możliwości żeby produkt był krótszy o 10 cm bo jest on produkowany maszynowo i cała partia musiałaby być taka. 

2. Prawdopodobnie produkt został źle zmontowany przez klienta ale ja nie jestem w stanie tego sprawdzić zdalnie. Proszę o przesłanie zdjęć, klient przysyła zdjęcia z których nie jestem w stanie nic wywnioskować. 

3. Wysyłam zdjęcia jak schody powinny być prawidłowo zmontowane, z własnej wystawki w sklepie. Klient informuje, że sprawdzi to co napisałem w sobotę, po czym allegro prosi go o informację o dyskusji bo mija czas 14 dni i klient oznacza ją za nierozwiązaną. Kolejnym krokiem będzie pewnie negatyw bo to moja wina. 

4. Próby kontaktu żadne, zostawiłem numer bezpośrednio do siebie żeby pomóc w ewentualnych kwestiach technicznych. Kontaktu brak. 

Dziś dostaję informację, że utracę tytuł super sprzedawcy 5 lipca przy następnej weryfikacji. Przy 1362 zrealizowanych zamówieniach w ciągu 30 dni nie mogę mieć nawet jednej takiej sytuacji. 100% odpowiedzi w terminie na wszystko, 99,18% wysyłek w terminie i rozumiem że praca całego zespołu z ostatnich miesięcy pójdzie na nic bo klient nie chce współpracować? Jakieś pomysły rozwiązania tego problemu? Mam dzwonić do klienta 3x dziennie?

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 
nr. zamówienia fac9a450-ffac-11ed-85a1-b98a239fd936

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0