Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przypadek z dzisiaj dający do myślenia - ku przestrodze
Kupujący zgłasza dyskusję z reklamacją, przesyła nawet jakieś zdjęcie - po czym ją zamyka
Co ma robić z tym sprzedawca - w dyskusji odpowiedzieć już nie może, roszczenie zgłoszone
wg allegro rozwiązana dyskusja nijak ma się do złożenia i procesu reklamacji
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/forums/postpage/choose-node/true/board-id/Sprzedajacy2
Rozwiązana – Dyskusja, którą kupujący oznaczył jako rozwiązaną i zakończył. A jeśli po 30 dniach kupujący nie oznaczy Dyskusji, automatycznie nadamy jej taki status.
Do jednej transakcji możesz rozpocząć tylko jedną Dyskusję. Jeśli zakończysz Dyskusję, możesz ją ponownie otworzyć tylko raz. Będziesz mieć taką możliwość, dopóki nie upłyną 2 lata od danego zakupu.
O co mi chodzi - dyskusje allegro to bubel pod każdym względem
Kupujący może wznowić dyskusję po 14 dniach i stwierdzić, że sprzedawca nie ustosunkował się w dyskusji w terminie ustawowym i reklamacja jest uznana
Im więcej wgłębiam się w strony allegro o dyskusji - tym stwierdzam, że ostry chłam
cyt:
- nie otrzymałem produktu
- zamówienie jest niekompletne
- problem z produktem
- problem z odstąpieniem/ rezygnacją z zakupu
- brak zwrotu wpłaty.
Moim zdaniem należałoby z braku możliwości odpisania w dyskusji odpisać klientowi przez zwykłą wiadomość w odpowiedzi no na maila o sprzedaży albo o otwarciu dyskusji
@Monika__L Zgadza się. Wtedy odpowiedź jest udzielona i można to sprawdzić.
@RED No zaskoczyłeś Mnie, mają ludzie pomysły, możliwe że się pomylił ale jak odpowiedzieć w dyskusji? odpisz tak jak Ci tu podpowiadają.☹️
Zwróć uwagę na podane powyżej linki i cytaty z allegro, dlaczego serwis mający 25lat nie dorobił się jeszcze normalnej procedury składania reklamacji? Tak by konsument i sprzedawca wiedzieli co robią z pkt widzenia prawa w dyskusji. Ponadto co to znaczy dla konsumenta " Jeśli zakończysz Dyskusję, możesz ją ponownie otworzyć tylko raz." - jakieś abuzywne ograniczenia odnośnie składania reklamacji?