anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dziwne odpowiedzi z allegro ?

a_diego
#8 Zapaleniec#

Witam,

Mam dziwne odpowiedzi z allegro w dyskusjach i zgłaszanych interwencjach  odpowiedzi nie są na temat
np
Klient nie odebrał przesyłki z paczomatu . zwróciliśmy pieniądze z kosztów  potrąciliśmy 12 zł  za zwrot. Allegro pisze o jakiejś reklamacji i wprowadza kenta w błąd.
 
np.
w toku dyskusji okazało się że jest ona prowadzona z osobą nieletnią i nie jest ona właścicielem konta zgłosiliśmy sprawę do allegro o wyjaśnienie sprawy , ponieważ informacje od użytkownika są sprzeczne . W odpowiedzi otrzymaliśmy informację że nie ma podstawy do zamknięcia dyskusji a o to nie prosiliśmy.
 
np.
zwróciliśmy pieniądze i potrąciliśmy 6 zł za przesłanie uszkodzonego towaru  , prosiliśmy allego o zamknięcie dyskusji , w odpowiedzi otrzymaliśmy informację że mamy dopłacić????
 
O co chodzi co z wami jest ?
oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

a_diego
#8 Zapaleniec#

Dyskusja z Client:75077581

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, wrócę z informacją, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

TYPOWE i nagminne

np: kupujący nie doczytał terminu wysyłki przedmiotu zakłada dyskusję

my odpisujemy że mamy jeszcze czas na wysyłkę

a allegro żąda od nas przedstawienie numeru przesyłki lub dowodu, że zwróciliśmy wpłatę

np: kupujacy zadaje pytanie - a allegro żąda od nas dowodu, że zwróciliśmy wpłatę mimo że Kupujący nie odstąpił od umowy

np: umowa firma- firma - a allegro wypisuje coś o ustawie konsumenckiej

ostatnio w dyskusji napisaliśmy, że skoro za Kupującego allegro odstępuje od umowy to my takie coś przyjmujemy - bo ciężko jest się kopać z koniem

kto używa konta allegro nie interesuje - mielismy przypadki osób małoletnich, kupiła kobieta odpowiadał facet i itp - nawet zgłoszenie tego do allegro nic nie dało

 

Do pracowników allegro - Kupujący konsument może odstąpić od umowy w trybie konsumenckim - Sprzedawca nie posiada takich uprawnień - nauczcie się przepisów

oznacz moderatorów

a_diego
#8 Zapaleniec#

Nie mam już siły w dniu dzisiejszym zgłaszałam interwencję do w/w spraw w dyskusji są załączone wszystkie nr nadań np w jednej dodałam także wykaz ze śledzenia przesyłki a pracownik allego nadal twierdzi że klient odebrał przesyłkę.

oznacz moderatorów

a_diego
#8 Zapaleniec#

Witam,

Do dnia dzisiejszego sprawy nie zostały wyjaśnione pomimo wielokrotnych prób wyjaśnień . Nic dziwnego że allegro musi podnosić prowizje ponieważ musi zwiększać zatrudnienie do ciągłego odpisywania w kółko to samo a wystarczyło  by dokładnie przeczytać sytuację.

Klien zgłasza reklamacje towaru którego nigdy od nas nie odebrał, przedstawiamy linki z nr śledzenia przedstawiamy wykaz ze śledzenia przesyłki , że klient nie odebrał przesyłki - zwróciliśmy koszty towaru z potrąceniem zwrotu . A allegro dalej swoje o reklamacji nie mam już siły kto bierze udział w tych dyskusjach. Sprawa jest jasna klient nie odebrał przesyłki reklamacja się nie należy . Mało tego klient odesłał do nas produkt nie nasz i jest sprawny.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@a_diego to prawda, dyskusja między Tobą a kupującym wciąż trwa, więc bardzo proszę o odpowiedź i odniesienie się do wiadomości kupującego i naszych pracowników, ponieważ od 7.02 nie otrzymaliśmy od Ciebie informacji w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

a_diego
#8 Zapaleniec#
 
 
Może punkty wam pomogą
 
1/ klient zamówił słuchawki
2/ klient nie odebrała słuchawki z paczkomatu
3/ klient zgłosił reklamację sprzętu
4/ klient odstąpił od umowy
5/ klient odesłał towar na reklamację
6/ otrzymaliśmy zwrot towaru
7/ zwrócono koszty towaru z uwagi na nieodebranie przesyłki z paczkomatu z potrąceniem 12 zł za zwrot
8/ otrzymaliśmy nie masz towar od klienta
9/ reklamacja nie uznana
a/ to nie jest nasz towar
b/ towar jest sprawny
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@a_diegodziękuję, ale proszę o kontynuowanie dyskusji w korespondencji, którą prowadzisz z kupującym oraz pracownikami Allegro. Publikowanie tutaj Twojego stanowiska i wersji wydarzeń nie pomoże w wyjaśnieniu tej sprawy, gdyż jesteś jedną ze stron, a do rozwiązania problemu niezbędne są również informacje od kupującego.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

a_diego
#8 Zapaleniec#

Od 16-01 wypowiedzieliśmy się 38 razy ta informacja powyżej także tam jest.

oznacz moderatorów

sooonnnka
#7 Wielbiciel#

Poziom obsługi Allegro to dno. Nie spodziewaj się merytorycznej odpowiedzi. Przez 13 lat współpracy z nimi nigdy takiej nie otrzymałam... Jak zaprosili mnie do siebie, żeby przetestować nowe narzędzie i poruszyłam kilka kwestii odnośnie działania pracy platformy to Pan patrzył w sufit i w ogóle nie słuchał. Taki właśnie szanowne Allegro ma poziom i szacunek do klientów. Allegro Gadane to kolejne miejsce gdzie moderatorzy odpisują banały żeby coś odpisać, ale na pewno nie pomogą. Szkoda klawiatury. Proponuje, żeby pracownicy Allegro sami zaczęli sprzedawać na Allegro i otrzymywali od swoich kolegów taką pomoc jak my... Może wtedy zrozumieją, że ich BOK to jakiś żart!

oznacz moderatorów