Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dyskusja z Client:75077581
Dziękuję, wrócę z informacją, tak szybko jak tylko będzie to możliwe.
TYPOWE i nagminne
np: kupujący nie doczytał terminu wysyłki przedmiotu zakłada dyskusję
my odpisujemy że mamy jeszcze czas na wysyłkę
a allegro żąda od nas przedstawienie numeru przesyłki lub dowodu, że zwróciliśmy wpłatę
np: kupujacy zadaje pytanie - a allegro żąda od nas dowodu, że zwróciliśmy wpłatę mimo że Kupujący nie odstąpił od umowy
np: umowa firma- firma - a allegro wypisuje coś o ustawie konsumenckiej
ostatnio w dyskusji napisaliśmy, że skoro za Kupującego allegro odstępuje od umowy to my takie coś przyjmujemy - bo ciężko jest się kopać z koniem
kto używa konta allegro nie interesuje - mielismy przypadki osób małoletnich, kupiła kobieta odpowiadał facet i itp - nawet zgłoszenie tego do allegro nic nie dało
Do pracowników allegro - Kupujący konsument może odstąpić od umowy w trybie konsumenckim - Sprzedawca nie posiada takich uprawnień - nauczcie się przepisów
Nie mam już siły w dniu dzisiejszym zgłaszałam interwencję do w/w spraw w dyskusji są załączone wszystkie nr nadań np w jednej dodałam także wykaz ze śledzenia przesyłki a pracownik allego nadal twierdzi że klient odebrał przesyłkę.
Witam,
Do dnia dzisiejszego sprawy nie zostały wyjaśnione pomimo wielokrotnych prób wyjaśnień . Nic dziwnego że allegro musi podnosić prowizje ponieważ musi zwiększać zatrudnienie do ciągłego odpisywania w kółko to samo a wystarczyło by dokładnie przeczytać sytuację.
Klien zgłasza reklamacje towaru którego nigdy od nas nie odebrał, przedstawiamy linki z nr śledzenia przedstawiamy wykaz ze śledzenia przesyłki , że klient nie odebrał przesyłki - zwróciliśmy koszty towaru z potrąceniem zwrotu . A allegro dalej swoje o reklamacji nie mam już siły kto bierze udział w tych dyskusjach. Sprawa jest jasna klient nie odebrał przesyłki reklamacja się nie należy . Mało tego klient odesłał do nas produkt nie nasz i jest sprawny.
@a_diego to prawda, dyskusja między Tobą a kupującym wciąż trwa, więc bardzo proszę o odpowiedź i odniesienie się do wiadomości kupującego i naszych pracowników, ponieważ od 7.02 nie otrzymaliśmy od Ciebie informacji w tej sprawie.
@a_diegodziękuję, ale proszę o kontynuowanie dyskusji w korespondencji, którą prowadzisz z kupującym oraz pracownikami Allegro. Publikowanie tutaj Twojego stanowiska i wersji wydarzeń nie pomoże w wyjaśnieniu tej sprawy, gdyż jesteś jedną ze stron, a do rozwiązania problemu niezbędne są również informacje od kupującego.
Od 16-01 wypowiedzieliśmy się 38 razy ta informacja powyżej także tam jest.
Poziom obsługi Allegro to dno. Nie spodziewaj się merytorycznej odpowiedzi. Przez 13 lat współpracy z nimi nigdy takiej nie otrzymałam... Jak zaprosili mnie do siebie, żeby przetestować nowe narzędzie i poruszyłam kilka kwestii odnośnie działania pracy platformy to Pan patrzył w sufit i w ogóle nie słuchał. Taki właśnie szanowne Allegro ma poziom i szacunek do klientów. Allegro Gadane to kolejne miejsce gdzie moderatorzy odpisują banały żeby coś odpisać, ale na pewno nie pomogą. Szkoda klawiatury. Proponuje, żeby pracownicy Allegro sami zaczęli sprzedawać na Allegro i otrzymywali od swoich kolegów taką pomoc jak my... Może wtedy zrozumieją, że ich BOK to jakiś żart!