anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dziwnie dużo "InPostów" wybierają klienci - Allegro coś zmieniło dla Klientów?

Klocko-m-ania
#12 Orędownik#

Wyjątkowo dużo moi klienci wybierają InPost jako formę wysyłki, mając do dyspozycji 5 tańszych form wysyłki (nie mając SMART!a). Dwa razy więcej niż normalnie. 

Czy Allegro zmieniło coś w ustawieniach podczas zakupów?

 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

@Klocko-m-ania Nie wiem jak widzą to inni, ale jedną z przyczyn jest zwrot(żabka, ruch itd).

oznacz moderatorów

Klocko-m-ania
#12 Orędownik#

Wtedy nadal wybieraliby Ruch i Żabkę, ale nawet kupując przedmiot za 1zł czy 2zł, dziwnie dużo jest już trzeci dzień "paczkomatów". Zawsze rozkładało się to proporcjonalnie, teraz 95% zamówień, wcześniej 52%. Zrobię zakupy jako klient i sprawdzę, czy czasami reszta form wysyłki nie jest schowana w liście rozwijanej. Klient widzi tylko paczkomat, nie zauważa listy rozwijanej i potem będą niskie oceny za koszt wysyłki, bo klient myśli, że tylko paczkomat ma do wyboru... 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Klocko-m-ania Może coś zmienili, ja napisałem co słyszę o wyborze.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Klocko-m-ania  U mnie tak już jest od kilku miesięcy. Nawet opiekun pocztowy dzwonił i pytał czy wszystko w porządku 😂 Zaglądałam do Ciebie na aukcje i wszystkie sposoby dostaw normalnie widać.

Przede wszystkim Inpost to zawsze darmowy zwrot czy smart czy nie smart, szybka dostawa (zawsze na drugi dzień ) i łatwy odbiór. 

Wszystkie pocztowe zwroty poza smartem są odpłatne i jestem pewna, że ma to duże znaczenie. Do tego polecony wlecze się niemiłosiernie długo i generuje problemy, gdyż  nie jest wymagany podpis odbiorcy.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Wygodne odbiory o każdej porze, darmowe zwroty, nie trzeba warować w domu i czekać na listonosza - kuriera. Kupuję tu bardzo mało, ale jeśli już, to tylko paczkomatem od jakichś dwóch lat i będzie tak do czasu, aż pierwszy raz otworzę pustą skrytkę.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 a jak pełnej nie otworzysz, tak też się zdarza? 😊

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@xyz96 Jeśli zastaniesz pustą skrytkę to zgłaszasz reklamację bezpośrednio do sprzedawcy. Możesz od razu otworzyć dyskusję, a po 24h roboczych przywołać pracownika Allegro. Nie wiedziałeś?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@TATLOK Ale ja nie proszę o poradę. Przepisy i zasady znam, to zupełnie inna sprawa. Pytanie autora wątku dotyczyło popularności paczkomatów.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@TATLOK Pod adresem @xyz96  żadnych porad nie wysyłaj , jest przepełniony wiedzą i nikt inny nie powinien go w niczym pouczać ani mu doradzać ,regulamin wystarczy.

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@mwmonety Wiem, wiem, ale cóż lubię być złośliwy. Wobec czego pozostaje tylko czerpać z tej skarbnicy wiedzy

oznacz moderatorów

Klocko-m-ania
#12 Orędownik#

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Byłam ciekawa, czy tylko u mnie taki drastyczny wybieranych InPostów przyrost w ostatnich dniach. 

Zastanawiałam się, czy może mieć to związek np. z plotką o tym, że Allegro wejdzie ze swoimi paczkomatami 🙂 

oznacz moderatorów

brdulak
#7 Wielbiciel#

1. Wyślijcie coś paczkomatem InPostem, Pocztą i kurierem a sami zobaczycie która przesylka dotrze pierwsza. InPost nastepnego dnia lub najpóźniej pojutrze a Poczta to po kilkunastu dniach z awizem w innej części miasta.

2. Spróbujcie dodzwonić sie na infolinię z problemem. InPost dość szybko a Poczta nigdy bo jest się 30 w kolejce.

3. Spróbujcie odebrać przesyłkę na Poczcie (kolejka, awizo, maseczka, odleglość, godziny). Pod paczkomat pojedziecie o 2 godz w nocy w gaciach i klapkach z aplikacją i odbierzecie przesyłkę w 10 sekund.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@brdulak PP to niestety niereformowalny moloch, ale w jednym idzie im lepiej niż Inpostowi - próbowałeś kiedyś reklamować w Inpoście. Pewnie komuś uznają reklamację, ale ja nikogo takiego nie znam.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@pinsplash mnie uznali w InPoscie i to kilka, za zaginięcie wysłanego zamówienia, za zaginięcie zwrotu i za zniszczenie. Raz w InPoscie mi nie zwrocili kosztów nadania przesyłki, której nie dostarczyli - tłumacząc się że była w smarcie, więc "za darmo"  Natomiast na Poczcie reklamacje były często uwalane.

oznacz moderatorów