Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam wczoraj negatywa (bez komentarza) najnizszymi z mozliwych ocenami za wszystko. Od pana o rodzimie brzmiącym imieniu Mahmood i o nazwisku w tym samym klimacie. No i pięknie. Wobec tego napisałam uprzejmego maila z zapytaniem co poszło nie tak i co jest nie tak z otrzymanym produktem, tym bardziej, że Klient w zaden sposób sie ze mna nie kontaktował.
Pan odpisał mi krzaczkami ze wszystko jest OK (allegro tlumaczy krzaczki!!!!???), że jest zadowolony i ze nie chcial wystawic negatywa (hahahah). Komunikacja z panem kiepska, choć po przejsciu na j. angielski było odrobine lepiej, ale tylka nie urywa...
No wiec pisze do allegro z prosba o interwencje w tej sprawie. Oczywiscie komunikacja cała prowadzona była przez allegro, wiec maja czarno na białym. odpisal mi pan Kamil. chociaz nie wiem czy to nie był bot. nie zrobia nic, bo to nie jest regulaminowe. Moja odpowiedz i znowu odpowiedz bocika. No qrza twarz - jak mam to ogarnąć?????
@YourSpace_pl poproś kupca
Możesz również odpowiedzieć kupującemu na ocenę, wówczas wybierz [odpowiedz] i wpisz treść odpowiedzi w okienko, które wyświetlimy. Pamiętaj, że Twoja odpowiedź będzie widoczna dla wszystkich kupujących.
To już zrobione (prosba o usuniecie komentarza). Ciagle nic - mysle ze pan nie ogarnia sie jezykowo - przynajmniej takie mam odczucie z naszej "korespondencji"... 😞
Poproś kupującego o usunięcie oceny; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/kupujacy-wystawil-mi-ocene-czy-moge-ja...
Jeśli kupujący jej nie usunie i nie usunie jej Allegro, ocena pozostanie.
no i tego sie wlasnie obawiam... 😞 [edycja], człowiek niedługo Marsa zasiedli a ogarniecie takiego **piiip**ycznego tematu z pomoca allegro jest niemożliwe...
prześlij tego maila allegro jako wyjaśnienia i walcz o usunięcie komentarza
Właśnie po raz drugi postanowiłam wysłać korespondencję i prośbe o usunięcie. Jeśli znów się odbije od ściany - będę pisać codziennie... Ugh
Klient prawdopodobnie źle zaznaczył te gwiazdki ,trudno mu zrozumieć ten regulamin zwłaszcza jak jest w tak trudnym języku dla niego ,podejrzewam że chciałby poprawić ale nie potrafi ,miałem już kilka takich przypadków ale kupcy byli nasi i dało się im wytłumaczyć i anulować.Poczekaj może allegro zrozumie i uzna to za pomyłkę i samo go anuluje.