anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dziwny zwrot

ViralCar
#8 Zapaleniec#

Cześć, takiego zwrotu jeszcze od 2 lat nie miałem.

Dokładka wysłana przez nas w folii, z zabezpieczeniem wewnętrznym i kartonie zewnętrznym - tak jak się powinno wysyłać takie paczki. Karton 180x10x50 CM.

Klient odsyłając towar włożył go w folię i po prostu dał kurierowi, bez żadnego kartonu, nic. Sam towar i folia.

Co ja mam zrobić z takim zwrotem ? 
"paczka" przyszła 10 min temu, nie mogłem odmówić przyjęcia, bo kurier kliknął już, że odebrane.

Żeby nie śkończyło się negatywem, że sprzedawca bleeee bo klient nie potrafi odesłać towaru.

Help.

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak mu zwrócisz uwagę to zapewne opinie Ci wysmaruje ,ale jeśli towar mimo marnego zabezpieczenia dotarł w całości to przyjąć to na klatę . Sam musisz zdecydować .

oznacz moderatorów

ViralCar
#8 Zapaleniec#

Ale jak będziemy przystępować na takie zwroty to będzie tylko gorzej. Przecież jak ja, jako sprzedawca wysłałbym taka paczkę do klienta to byłbym zjedzony, dlaczego w drugą stronę ma być to tolerowane..

Jest to długa i dość elastyczna rzecz, wysyłanie tego w ten sposób aż prosi się o kłopoty.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Jak popsuł to wyceniasz za ile to warte i zwracasz np 1 zł art 34.4 uk się kłania a jak ma focha to niech sobie reklamuje u przewoźnika daj mu protokół szkody i tyle. A kurier co to odebrał od niego powinien dostać opieprz że zgodził się zabrać tak spakowaną paczkę

oznacz moderatorów

ViralCar
#8 Zapaleniec#

Wszystko ładnie, pięknie.. tylko wiesz jak to się skończy ? Negatyw pod tytułem "sprzedawca **piiip**, nie polecam"
Pomijając słuszność takiej opinii, tak to się skończy. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ViralCar jesteś przedsiębiorcą więc musisz wybrać pomiędzy negatywem , a lizaniem .....hmmm

oznacz moderatorów

ViralCar
#8 Zapaleniec#

i znając życie trzeba wybrać lizanie, żeby pozostawić 100% pozytywów.. przykre. 
niedługo dojdzie do tego, że klient nawet towaru nie będzie musiał odsyłać, a pieniądze i tak będzie trzeba zwracać xd 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ViralCar  napisał(a):

i znając życie trzeba wybrać lizanie, żeby pozostawić 100% pozytywów.. przykre. 
niedługo dojdzie do tego, że klient nawet towaru nie będzie musiał odsyłać, a pieniądze i tak będzie trzeba zwracać xd 


Już tak jest i to sami sprzedawcy uczą tego 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

A wiesz że za taki z nieprawdziwy negatyw jak się dziad zakupowy rozpędzi w sądzie kupującemu możesz zrobić z tyłka lotniskowiec? Tam nie będzie mamy allegro żeby poglaskała po główce i dała protecta lizaka

oznacz moderatorów

ViralCar
#8 Zapaleniec#

słyszałem, okazji nie miałem, bo zawsze staram się to rozwiązywać telefonicznie, w 99% na rękę kupujących. 
pytanie czy jest to tego warte ? sądy ? prawnik ? czas ? nerwy ? 
chyba, że w większości przypadkach pomaga przedwczesna czy przedsądowa (?) prośba o usunięcie opinii, wystawionej niesłusznie, wtedy ma to sens.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ViralCar ile to jest warte... jak wygrasz to zero kosztów poniesiesz bo koszty sądowe dostanie do zaplaty janusz zakupowy plus odszkodowanie jeszcze bym mu dowalił zamieszczenie przeprosin w gazecie i tu na forum by się allegro skapło że takim popieraniem dziadowania są ich bezpieczne zakupy łączone z wyrokiem skazującym na kupującym czyli nie ma jak piar

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael owszem , ale cwany Client.... nie wpisze w ocenie treści i możesz sobie polatać .

oznacz moderatorów

ViralCar
#8 Zapaleniec#

@mdrogeria  o to to..

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria dlatego jak już iść na wojnę to trza go tak umiejętnie wnerwić by wylał się ściek pt więcej emocji niż rozumu, a screenshoot na użytek dowodowy - wystawione publicznie było ano było to sorry winetou płacz w sądzie. Niestety większość ludzi teraz reprezentuje poziom durnia połączonego z radosnym prawnym ignorantem pt a prawo to nie znam to mnie ono nie dotyczy 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ViralCar jak jest uszkodzone i chcesz walczyć, protokół szkody, kupującemu oddajesz całość, składasz reklamację jak dostaniesz kasę to ok, jak odrzucą z powodu złego pakowania za które odpowiada nadawca, czekasz 90 dni jak minie okres wystawienia - edycji opinii, wysyłasz pismo z fakturą i roszczeniem z terminem 7 dni a potem do esądu 😄

ps. zwrotu nie możesz odmówić, musisz odebrać i rozliczyć do 14 dni od odstąpienia 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ViralCar
#8 Zapaleniec#

@kostas11  no i to jest jakaś konkretna odpowiedź, dzięki !

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ViralCar a taki dług nawet jak się nie ściągnie można windykacji odsprzedać za parę złotych a ta zrobi mu potem z życia sajgon 40 telefonami z próbą ugody tygodniowo wizytami terenowymi i doliczaniem wydumanych kosztów własnych 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Uważasz że takie coś przejdzie bez echa ,a zapytaj K...sa czy on już to zastosował?

oznacz moderatorów

danon5_2005
#8 Zapaleniec#

Jak jest całe to bym to zostawił w spokoju, pewnie jakiś młody człowiek był , który potrzebował karton na orginsko 😜 pozdrawiam 

oznacz moderatorów