Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś mi podpowie jak mogę edytować swoją odpowiedź na negatywny komentarz otrzymany od klienta?
Kiedy ją napisałem to zrobiłem błąd w składni zdania i razi mnie to teraz w oczy 😞
@mdfimage Mogę dla Ciebie usunąć tę odpowiedź, a później dodasz ją jeszcze raz — czy takie rozwiązanie będzie dla Ciebie ok? Dopytuję, żebyś zdążył sobie może skopiować swoją odpowiedź, poprawić błąd i będziesz miał trochę mniej roboty 🙂
Super! Dzięki.
Chodzi o ten komentarz:
@mdfimage ok, gotowe. 🙂
mam tę sama prośbę - pomyłka w odpowiedzi na negatywny komentarz, zupełnie niezasłużony do tego.
@ko_alka będziemy wdzięczni za pomoc
@eduksiegarnia_pl Proszę Cię o kontakt w tej sprawie przez formularz. Nasi konsultanci Ci pomogą.