Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Undelivered mail return to sender
blocked using bl.spamcop.net;
Czy ktoś nad tym pracuje? to nie pierwszy raz...
@pinsplash Mam to samo. Nie można się w ogóle dogadać z kupującymi bo wiadomości nie docierają.
Do tego szlag mnie trafia po raz enty bo kupujący wpisuje zagraniczny adres i telefon a ja mam z tym zgryz. Wiadomości sobie wracają, wieczorem zleciłam zwrot wpłaty i nie wiedzieć dlaczego system zwrotu nie zrobił tylko wypłacił kasę na moje konto. Przecież tu wszystko się sypie 😐
@pinsplash @Kaliope_Brzeg Najprawdopodobniej problem powodują ustawienia antyspamowe Waszej poczty. Konsultowaliście tę sprawę z jej administracją?
@nat_not Naszej poczty? Nadawcy?
@pinsplash Jeśli maile od nas nie docierają, to Waszej.
@nat_not Robię kopiuj email ( ze strony z danymi kupującego na Allegro), wklejam do siebie do programu pocztowego i wysyłam. No i dostaję zwrotkę jak wyżej...
ps tak dzieje sie tylko z allegromail
@pinsplash Czyli nie chodzi o maile z Allegro, tylko o wiadomości do kupującego. Czy dzieje się to tylko w jednym przypadku czy dotyczy wielu klientów?
@nat_not Dzisiaj dwóch
@pinsplash Wiadomości są przekazywane na skrzynki klientów, więc problem dotyczy ich poczty.
@nat_not Napiszę co ja zaobserwowałam. Kilka dni temu wróciła do mnie książka z paczkomatu i moja wiadomość do klientki o tym została odrzucona jako spam . Zrobiłyśmy z klientką test i okazało się, że na normalny email który mi podała wiadomości dochodzą bez problemu a od tego samego zaszyfrowanego odbijają się. I tak się zastanawiam czy to może być przyczyną, że niektóre maile z kodami do klientów wcale nie dochodzą? Może też są odrzucane?
Książkę wysłałam powtórnie i znów email z kodem od Inpostu nie dotarł.
Wczoraj z kolei usiłowałam skontaktować się z klientką , która podała zagraniczny adres i dwie wiadomości wróciły z taką informacją jak podawał @pinsplash .
I nie wiem gdzie tu szukać przyczyny?
@Kaliope_Brzeg Możliwe, że ustawienia antyspamowe poczty klientów nie przepuszczają maili od Allegro. Żeby to potwierdzić, potrzebujemy bezpośredniego zgłoszenia od nich. Sprawdzimy wtedy czy powiadomienia są odbijane przez serwery pocztowe.
@nat_not I pewnie tak jest. Przyjrzałam się jeszcze dokładnie tym wiadomościom i jest tam informacja "Najprawdopodobniej przyczyną jest to, że adresat lub administrator jego poczty zablokował otrzymywanie maili z Twojego adresu."
To lipa straszna. Wiadomości to jeszcze pół biedy bo zostaje telefon, ale kody do odbioru przesyłek które nie dochodzą to już jest problem.
@nat_not Potwierdzam test @Kaliope_Brzeg normalny email przechodzi, szyfrowany od Allegro jest blokowany
@pinsplash @Kaliope_Brzeg a z jakiej poczty korzystacie bo może znowu jakaś awaria jak w czerwcu z interią ?
U mnie sytuacja identyczna od wczoraj tj. 28.11 żadne maile nie docierają (około dziesięć). Nie mam pojęcia jak to ogarnąć?
@sklepsenses Sprawdzałeś czy powiadomienia nie trafiły do spamu?
Przychodzi mail zwrotny z Allegro o nie dostarczeniu wiadomości do adresata.
@sklepsenses W mailu jest informacja o odrzuceniu wiadomości czy komunikat, że nie może zostać dostarczona z powodu treści naruszających zasady?
"
Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Twoje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.
Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość."
Dodam tylko że adres mailowy jest dodany.
@sklepsenses Jeśli korzystasz z więcej niż jednego adresu mailowego do obsługi korespondencji z Allegro, wszystkie muszą być dodane we wskazanej zakładce.