anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

EN nie rozpoznaje przesyłki allegro

mikeza
#20 Guru#

Miał ktoś podobny problem ? import przesyłki opłaconej w smarcie ,a wyskakuje mi komunikat:

Przesyłka została zapisana, ale zawiera błędy. (EN:12601)

Błąd weryfikacji. Nie znaleziono zamówienia (EN:81096)

Email Adresata wskazuje powiązanie przesyłki z Allegro. Serwis Allegro tego jednak nie potwierdza. Więcej informacji (EN:81092*)

czy ktoś się spotkał z takim problemem ?

Sprawdzałem kilka razy, wprowadziłem potem wszystko ręcznie i dalej to samo. Jak mam wysłać zamówienie ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mikeza
#20 Guru#

czy ktoś z supportu spotkał się z czymś takim ? @_HolaOla_, @cloudcloud

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@mikeza

Nie napisałeś jak to nadajesz jakim programem itp itd. Wiesz ze jest dość duża awaria na Allegro. Zacznij od tego że sprawdź czy zamówienie widnieje z poziomu www Alegro.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@serwis-texas przecież napisał ze elektroniczny nadawca import i jest problem 🙂

@mikeza zaraz będę ściągał przesyłki i dam znać czy u mnie to samo 😞

Już sprawdziłem, paczki allegro pobrało poprawnie i są na pomoarańczowo znaczki ale nie było paczek smart tylko opłacone przez kupujących 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@kostas11 @serwis-texas problem jest tylko z jedną przesyłką, pozostałe normalnie wysłałem. A ta mi wisi, opłacona. Próbowałem wprowadzać ręcznie, nic to nie daje. Tak jakby allegro nie przyznawało się do niej. Napisałem do pomocy, zobaczymy co odpiszą 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza Podaj nam szczegóły zamówień, których dotyczy problem (numery ofert i loginy kupujących), przez formularz. Sprawdzimy co jest przyczyną problemu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@nat_not napisałem do pomocy, dostałem info, że sprawa jest konsultowana z odpowiednim działem - czekam na odpowiedź 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@nat_not od pomocy dostałem info, że problem jest znany. Pracują nad jego rozwiązaniem, tylko co mam przekazać klientowi, który czeka na wysyłkę ? Wersja, że nie mogę nadać, bo allegro ma kłopot jest trochę mało wiarygodna. Druga sprawa, jak długo będzie trzeba czekać na rozwiązanie problemu, bo zakup miał miejsce 2 dni temu i paczka nadal czeka na wysyłkę.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mikeza przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji, natomiast spróbowałabym na Twoim miejscu skontaktować się z klientem i wyjaśnić mu tą sprawę. Być może istnieje taka możliwość.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów