Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadawałam wczoraj (poprzez managera paczek) 10 paczek do paczkomatu - 8 w smarcie i 2 bez. Po wydrukowaniu etykiet w jednym pliku było prawwidłowo 8 etykiet smartowych, tyle ze jedna z nich była odziwo bez czarnego nagłówka tak jak pozostałe 7. Zadzwoniłam na infolinie @InPost i podając nr paczki Pani potwierdziała ze w systemie jest ona jako smartowa (wiec dlaczego jako jedyna z ośmiu nie była czarna?). Teraz patrze na sledzeniu przesyłek i wszystkie z czarnymi etykietami są juz w paczkomacie lub zostaly odebrane, a ta jedna tylko "przyjęta w oddziale" (czyli nie została potraktowana jako paczka smart). Zdażyła Wam się taka sytuacja? CZy to ewidentny błąd systemu, czy może zaszły jakies zmiany i dodatkowe zasady dostaw w weekend ?
1. spróbuj pobrać oddzielnie tą etykietę z managera paczek i zobacz czy pojedynczo też jest czarna czy nie
2. mi czasem smart drukuje czarne, czasem normalne, decyduje ten znaczek smart przy napisie allegro, nie kolor tła
3. zapewne ktos w sortowni sie pomyli i tą paczkę potraktował jako zwykłą, nie smart do doręczenia w weekend
Kolor tła decyduje nie o smarcie ale o dostawie w weekend. Raczej jakiś błąd, tym bardziej że paczka nie wyruszyła w drogę . Mi się jeszcze nie zdarzyło normalne tło, ale zdarzyło mi się, że paczki z czarnym tłem wyjęli z paczkomatu dopiero w poniedziałek.
@Client:58025408 właśnie też tak próbowałam że pobrać ją oddzielnie, ale nadal była bez czarnego tła.
Faktycznie napis "smart" w nagłówku był, ale tak jak piszesz w punkcie trzecim na sortowni paczka odleży swoje w trakcie weekendu właśnie dlatego, że brak koloru mógł zmylić pracownika 🙂
@barwyflory_pl a wszystkie etykiety generowała/ drukowałeś w piątek? Bo wygenerowane w sobotę są z białym tłem
@Client:44052296 tak jak pisałam powyżej wszystkie 8 smartowych paczek było razem nadanych i jednocześnie wydrukowanych, a tylko jedno z nich "straciła kolor" 🙂
Dzień dobry,
prosimy o kontakt z nami na adres pomoc@inpost.pl
W zgłoszeniu prosimy raz jeszcze opisać sprawę oraz podać numer przesyłki.
To normalna sprawa pojawiająca się co jakiś czas, Ekspert od wklejania powinien od razu to napisać zamiast męczyć Cię prośbą o kontakt, który niczego nie wniesie do sprawy.
Zwykły błąd techniczny i nic więcej
To tak jak człowiek na drodze się potyka = chwilowe zachwianie równowagi, na sekundę zabrakło panowania nad umysłem gdyż nie potykasz się co chwilę...