Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ bardzo proszę o sprawdzenie czy w InPost obecnie jest jakiś problem- na jednej kartce wydrukowałam 3 zamówienia SMART czyli należy się weekendowa przesyłka z czarną etykietą, ale jedna osoba nie ma czarnej etykiety mimo iż ma Smart i dostała informację, że jutro paczka powinna być do odbioru. Generowałam poprzez managera paczek.
Nr zamówienia: 459c8f01-a087-11ec-97cf-095064752134
InPost: 631309039280398115852512
Pozdrawiam,
Anna
W celu dokładnej weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z podaniem następujących danych:
nazwa użytkownika Allegro Sprzedającego,
nazwa użytkownika Allegro Kupującego,
adres e-mail Sprzedającego w Managerze Paczek,
numer aukcji,
ID płatności,
data zakupu i płatności
numery pozostałych 2 paczek, które zostały wygenerowane poprawnie.