anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Falszywe zamówienia pobraniowe

merchub
#8 Zapaleniec#

Kupujący Allegro złożył u nas wczoraj 6 zamówień pobraniowuch, wszystkie osobno na ten sam adres. Zadzwoniłem ponieważ wydało się to podejrzane. Osoba która się zgłosiła powiedziała, że nie będzie od nas nic odbierał. W związku z tym rozumiem, że otrzymałem fałszywe zamówienia. Kupujacy  "[edycja]" Czy mogę nie odsyłać te paczki i czy mogę się ubiegać o zwrot prowizji za zamówienia, które nie zostaną wysłane, ze względu na to , że kupujący dokonał celowo fałszywe zamówienia ,które nie ma zamiaru odbierać. Kupujący intencjonalnie podjął działania mające na celu zaszkodzenia mojej firmie, poprzez obciążanie nas kosztami nieodebranych przesyłek pobraniowych. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sytuacji.

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

merchub
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry! Wesołych świąt życzę wszystkim! W sprawie tematu... Chciałbym podziękować zespół allegro. Otrzymałem rekompensatę za wysłane paczki,wraz ze zwrotem prowizji. Jedynie, że na moje pytanie, jakie konsekwencje poniósł kupujący za złożenie fałszywych zamówień, otrzymałem odpowiedź, że to nie moja sprawa...brzmi jakoś dziwnie ta odpowiedź,bo chciałbym wiedzieć....

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @merchub, niestety nie możemy udzielać takich informacji.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#11 Animator#

tajemnica rządowa 🙂

oznacz moderatorów

merchub
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry! Czy można udzielić informacji jak to w ogóle możliwe w takim razie , że wczoraj otrzymałem już dwie negatywne oceny od tego kupującego za 2 z 6 falszywych zakupów,jeżeli żadne ze swoich fałszywych zamówień nawet nie zostały odebrane z poczty. Czyli otrzymałem ocenę za zamówienia, których faktycznie nie było. Podaję Identyfikatory ocen: 681d05a06b0e3b353da79eb4

681d057839e1044f92170966

Bardzo proszę pomóc w rozwiązaniu sytuacji. Dziękuję.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @merchub, dziękuje za zgłoszenie.
Napisz do nas proszę w konwersacji e-mail, którą prowadziłeś wcześniej w tej sprawie o numerze 50469005 i podaj wszystkie zawarte tutaj szczegóły.
Daj proszę znać jak to zrobisz.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

merchub
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry! Napisałem w konwersacji mail w tej sprawie 50469005 .Dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemy.

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

nic nie poniósł. Nic, bo nic więcej by tu nie kupił, nawet chcąc to odebrać. Obraziłby się i jescze by zniechecał otoczenie

oznacz moderatorów