anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Falszywe zamówienia pobraniowe

merchub
#7 Wielbiciel#

Kupujący Allegro złożył u nas wczoraj 6 zamówień pobraniowuch, wszystkie osobno na ten sam adres. Zadzwoniłem ponieważ wydało się to podejrzane. Osoba która się zgłosiła powiedziała, że nie będzie od nas nic odbierał. W związku z tym rozumiem, że otrzymałem fałszywe zamówienia. Kupujacy  "[edycja]" Czy mogę nie odsyłać te paczki i czy mogę się ubiegać o zwrot prowizji za zamówienia, które nie zostaną wysłane, ze względu na to , że kupujący dokonał celowo fałszywe zamówienia ,które nie ma zamiaru odbierać. Kupujący intencjonalnie podjął działania mające na celu zaszkodzenia mojej firmie, poprzez obciążanie nas kosztami nieodebranych przesyłek pobraniowych. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sytuacji.

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

mdrogeria
#21 Demiurg#

@merchub musisz mieć namacalne potwierdzenie słów klienta , 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

Nic nie udowodnisz, nic nie masz na piśmie, Allegro nic z tym nie zrobi. Oj, przepraszam, zrobi. Jak nie wyślesz to polecą Ci statystyki wysyłek.

Najbardziej możesz sobie pomóc rezygnując z udostępniania pobrań, sam zobaczysz że nie zauważysz spadku sprzedaży a zyskasz spokój i brak strat spowodowanych szkodliwymi działaniami kupujących.

oznacz moderatorów

merchub
#7 Wielbiciel#

Opcje "wysyłki za pobraniem" już odłączyłem. Dziękuję za odpowiedź 

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

dokładnie ja tak samo zrobiłam wyłączyłam pobrania bo jak podliczyłam 2024 ile mi nie odebrało 

to w sumie dobra kolacja z w dobrej knajpie by była 

Nie ma to sensu 

ludzi nie wychowasz 

szkoda tych kosztów 

oznacz moderatorów

merchub
#7 Wielbiciel#

Na razie czekam na odpowiedź od allegro,i liczę na wsparcie. Taka sytuacja zdarzyła się pierwszy raz w mojej praktyce sprzedaży na allegro. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

Taka sytuacja zdarzyła się pierwszy raz w mojej praktyce sprzedaży na allegro.

@merchubjak posiedzisz tu trochę dłużej lub przeczytasz posty z tego forum to zobaczysz, że Twój obecny przypadek to pikuś z tym co może się zdarzyć

oznacz moderatorów

merchub
#7 Wielbiciel#

Jednak otrzymałem odpowiedź od allegro, że muszę te 6 paczek wysłać niestety. Kupujacy nie odpowiada na wiadomości w centrum wiadomości allegro. Telefon też nie odpowiada. Już znalazłem tego gościa, już kupowal u kolegi coś kilka razy, podaje cały czas inne adresy i nie odbiera paczki. Masakra....

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

ja bym nie wsyłałała 

wole mieć 6 paczek na minusie niż 6 x 16 zł czy więcej na minusie 

 

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

@merchub

Spakuj wszystkie rzeczy w jedna paczkę (jak się zmieszczą) zsumuj pobranie, a do pozostałych zamówień dodaj ten sam numer przesyłki - system to łyka jako nadane. Zawsze będziesz w plecy o jedną, a nie o 6 paczek

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

to jeszcze inaczej skoro tak system łyka 

nie nadawaj nic 

tylkko wbij do tych 6 inny numer który dziś np wysłałaby został 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

Ja bym wysłał wszystko w jednej przesyłce, sumując pobranie. Oczywiście w tym momencie konieczne jest powiadomienie klienta że zamówienia zostały połączone i zostaną nadane w jednej przesyłce. Tracisz w tym momencie koszt wysyłki i odesłania jednej przesyłki i ewentualne zawieszenie towaru w próżni na dwa tygodnie w razie nieodebrania przesyłki :). Wobec serwisu i klienta jesteś czysty w 100% i nikt Ci nic nie może zrobić. Ważne jest tylko wysłanie wiadomości o połączeniu zamówień.

oznacz moderatorów

merchub
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź, ale już wysłałem wszystkie 6 paczek w czwartek .Jak i mówiłem do doradcy allegro,z którym się kontaktowałem,zamówienie jest fałszywe, podałem zdjęcia sms wcześniejszych zamówień od tego oszusta, które były na różne adresy,ale powiedziała, że muszę wysłać. I co mam teraz....od piątku leży wszystko w punkcie odbioru. Nikt nie odbiera tych paczek. Oto tak działa ten system na allegro. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@merchub jak znam życie Allegro weźmie za to odpowiedzialność i zwróci pieniądze... Prawda? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

ps ZREZYGNUJ Z POBRANIÓWEK !!!

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash nasi konsultanci pomogą rozwiązać tę sprawę. @merchub proszę Cie o kontynuowanie korespondencji w zgłoszeniu 50469005. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

merchub
#7 Wielbiciel#

Dziękuję... Poczekam aż będzie zmiana statusu paczek jako "nie odebrane" od DPD. Wtedy już się odezwie do doradcy allegro pod tym numerem korespondencji.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@RaBarbar_ka  napisał(a):

@pinsplash nasi konsultanci pomogą rozwiązać tę sprawę. @merchub proszę Cie o kontynuowanie korespondencji w zgłoszeniu 50469005. 


serio "Jednak otrzymałem odpowiedź od allegro, że muszę te 6 paczek wysłać niestety." ten konsultant powinien pokryć wszystkie koszty wysyłek i powrotu paczek 🙂 allegro naraziło Cię na straty co możesz dochodzić na drodze prawnej !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

merchub
#7 Wielbiciel#

Nie chcę kombinować, 6 paczek zostały spakowane i wysłane. 

oznacz moderatorów