Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Już po raz drugi fikcyjny klient kupuje ode mnie aparat. Nie płaci a moje konto obciążone jest prowizją. Dlaczego allegro nie wprowadzi potwierdzenia i akceptacji kupna przez sprzedającego? Dlaczego znowu mam ponownie tworzyć ofertę i reklamować nienależne obciążenie?
Client:104291784 (Ander Jrco)
Kupione: 05 Lut 2022 21:34
Liczba sztuk: 1
Odbiór osobisty - płatność przy odbiorze
Ander Jrco
ul. Grunwaldzka 182, 60-162 Miami
tel. 722 706 898
email. josherny968@outlook.com
Na początek daj sobie spokój z opcjami wysyłki za pobraniem i odbiorem osobistym .Ustaw sobie tylko wysyłkę po wpłacie i wtedy zawsze łatwiej odzyskać prowizję jak trafi się taki żartowniś. Sam widzisz że to zwykły wał ,ulica grunwaldzka w MIAMI to totalny absurd.
@celkam2007 Na Allegro Lokalnie nie udostępniaj odbioru osobistego i wysyłki za pobraniem, wtedy bez zapłaty z góry prowizja nie będzie naliczona - przeczytaj regulamin.
@celkam2007
ul. Grunwaldzka 182, 60- ...
Kod pocztowy wskazuje na Poznań.
Pod tym adresem w Poznaniu mieści się m.in. Allegro .
Też miałem sprzedaż pod koniec stycznia. Kupiła "osoba" od dwudziestu lat na Allegro, zero opinii, nic nie sprzedaje, ale często się loguje na swoje konto.
Nie odpowiadała na maile, nie odbierała telefonu. W końcu anulowałem zakup i dostałem od razu zwrot prowizji.
Potem sprawdziłem, chyba wszyscy licytujący mieli zero opinii. Jeden na Allegro od dwóch miesięcy, reszta od ponad dwóch lat.
Wiem, że można dodać klientów do "Moi nieaktywni kupujący". Ale to słabe narzędzie.
Kiedyś była taka opcja, by kupować mogli tylko ci, którzy mają ustaloną ilość komentarzy pozytywnych. Teraz to pewnie nielegalne.
Czy macie jakieś sprawdzone, wypracowane sposoby obrony przed robotami i fikcyjnymi klientami?
@celkam2007, wskazane przez Ciebie konto zostało już przez nas zablokowane. Mam nadzieję, że taka sytuacja nie powtórzy się w przyszłości.
Ten sam klient dzisiaj zakupił u mnie towar, oczywiście odbiór osobisty..
Czy macie jakieś sprawdzone, wypracowane sposoby obrony przed robotami i fikcyjnymi klientami?