anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Forma dostawy Allegro ONE - problemy z dostawą

damianos99
#11 Animator#

Witam serdecznie,

12 stycznia klient "xxxxx" dokonał zakupu, opłacił je i wskazał punkt odbioru:

Allegro One Punkt (Allegro One Punkt, epaka A004682)
ul. Niepodległości 23 20-246 Lublin

przy generowaniu etykiety nie mogłem wybrać tego punktu, wyskakiwała informacja, że punkt jest nie aktywny. Wybrałem punkt 400 metrów dalej, czyli:

Allegro One Tumidajskiego 2, 20-247 Lublin

przesyłkę ALE000010455028 nadałem w dniu zakupu tj. 12.01.2022 (środa),

Historia przesyłki:

Przyjęta od kuriera przez magazyn.
2022-01-12 17:42

Awizo.
2022-01-14 19:57

Przyjęta od kuriera przez magazyn.
2022-01-17 09:17

Umówiony termin doręczenia.
2022-01-17 13:44

Klient nie otrzymał żadnego powiadomienia sms, żadnej informacji, jest zdenerowany faktem, że do poniedziałku nie otrzymał informacji o możliwości odbioru przesyłki. W dniu wczorajszym na własny koszt musiałem wysłać klientowi przesyłkę kurierem.

Proszę o informację dlaczego w statusie jest informacja "Awizo" w piątek 14.01 o 19:57 pomimo tego, że klient nie otrzymał żadnej informacji sms-em. Proszę również o informację co oznacza status z dnia wczorajszego tj. 17.01 "Umówiony termin doręczenia.", to chyba nie z klientem bo ten nie otrzymał żadnego powiadomienia, to status umówienia terminu dostawy z punktem Epaka na Tumidajskiego 2 ?

dlaczego Allegro w cennikach informuje klientów, że sprzedawca który spełnia warunki "Wysyłka tego samego dnia" dostarczy towar następnego dnia a finalnie paczka od 12.01 do 18.01 nie dotarła nawet do punktu odbioru a klient nie został poinformowany sms-em o jakiejkolwiek zmianie statusu przesyłki ?

 

damianos99_0-1642500001095.png

damianos99_0-1642500067483.png

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@damianos99 Wyjaśniam tę sprawę. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@damianos99 Przepraszam, że musiałeś długo czekać na odpowiedź. Otrzymałam jedynie ogólne informacje, z których wynika, że podczas tworzenia etykiety powinieneś wprowadzić numer telefonu odbiorcy we właściwym formacie, aby mógł otrzymać automatyczne powiadomienie SMS. W usługach dodatkowych należało też zaznaczyć powiadomienia e-mail oraz wskazać o jakich zdarzeniach przewoźnik ma informować odbiorcę. Jeśli tego nie zrobiłeś, powiadomienia nie były wysyłane.

Dodatkowo odbiorca (niezależnie od opcji zaznaczonych przez Ciebie) podczas monitorowania przesyłki przez stronę UPS może kliknąć "pobierz aktualizacje" i wybrać czy chce otrzymywać powiadomieia o przesyłce oraz w jakiej mają być formie.

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów