Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dlaczego od jakiegoś czasu w formularzu dostawy nie jest widoczny rodzaj płatności jaki wybrał kupujący?Wcześniej było widoczne, bank taki a taki, przelew tradycyjny itp...
W tej chwili płatność rozpoczęta wisi parę dni i nie wiadomo czy w związku z tym, że kupujący wybrał przelew tradycyjny, czy jest jakiś problem techniczny czy po prostu kupujący nie dokończył operacji.
@ART_FOTO Czy możesz wskazać mi, o którą zakładkę dokładnie chodzi? Masz na myśli listę w Zamówieniach?
@_HolaOla_ Nie chodzi o zakładkę ale o wiadomość od Allegro pt. "Kupujący xxxxxxxxx wybrał sposób zapłaty i dostawy w ofercie (xxxxxxxxxx)". Czyli formularz dostawy.Kiedyś była w formularzu zawarta informacja o formie płatności.W tej chwili takiej informacji nie ma.
W przypadku gdy płatność zrealizowana jest natychmiast, jest to mało istotne.Jednak jeżeli płatność figuruje jako "rozpoczęta" przez dłuższy czas, człowiek zaczyna się zastanawiać.Przykład.Płatność rozpoczęta 16.09. i zakończona dzisiaj czyli 19.09. o 12.37.Mogę tylko domyslać się że był to przelew tradycyjny, stąd to opóźnienie.Wcześniej było to wiadome.
@ART_FOTO Dziękuję za doprecyzowanie. Potwierdzam, jakiś czas temu zmieniliśmy treść tych maili i usunęliśmy z nich metodę płatności. Głównym powodem tej zmiany jest zachęcenie kupujących do ponowienia płatności w przypadku, gdy płatność się nie uda. Obecnie, gdy płatność nie powiedzie się, kupujący otrzymuje okienko z informacją, że płatność nie jest zakończona i pokazywane są metody płatności, aby umożliwić ponowne opłacenie zakupu.
W związku z tym zmieniliśmy sposób informowania o samej płatności i w momencie zakupu, ponieważ płatność nie jest zakończona, nie informujemy, o tym jaką metodą płatności zakup zostanie wykonany. Dodatkowo gdy płatność nie powiedzie się kupujący może wybrać inną metodę. Dlatego też wszystkie maile, które wysyłamy po dokonaniu zakupu, ale nie opłaceniu go, nie posiadają metody płatności, bo sama metoda może się jeszcze zmienić.
@_HolaOla_ W przypadku udanej płatności, też nie ma informacji jakimi kanałami została dokonana ale nie ma to większego znaczenia jeżeli ma status "zakończona".
Wielu kupującym wydaje się, że płacąc obojętnie jakąkolwiek formą należy się natychmiastowa wysyłka, nie zdając sobie sprawy, że płatność przelewem tradycyjnym nie pokazuje się od razu u sprzedającego.Zabierając z formularza dostawy informację o rodzaju płatności, wytrąciliście tym samym sprzedającemu argument do ewentualnego wytłumaczenia kupującemu zaistniałej sytuacji (w mniemaniu kupującego opóźniona wysyłka pomimo dokonanej płatności).Warto pomyśleć nad przywróceniem takiej informacji w formularzu dostawy.
@ART_FOTO Jeśli chodzi o kwestię przelewów tradycyjnych, to masz sporo racji, dlatego na pewno pochylimy się jeszcze nad tym tematem, aby wypracować tutaj nieco bardziej optymalne rozwiązanie.
@_HolaOla_
Ponad pół roku pochylania się nad tematem skutkuje czymś?
Dalej jest z tym bałagan - wiszą płatności rozpoczęte i nie wiadomo co to, błąd czy przelew tradycyjny czy może jeszcze coś innego.