Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbowałem złożyć reklamację przesyłki Allegro Punkty Kolporter, epaka przez formularz pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje. Robiłem to wczoraj i dziś z tym samym efektem:
Żadnej dotykowej informacji. Wszystkie pola wypełnione i nie sygnalizują błędu.
Czy to awaria, czy słabo zaprojektowany formularz i mam zgadywać co jest nie tak?
Może pomoże któryś z moderatorów: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@annas14-firma Sprawdź proszę czy problem pojawi się dzisiaj.
Wysyłałeś w ostatnim czasie inne wiadomości przez formularz kontaktowy? Czy tylko przy tej ścieżce pojawia się problem?
Tak wysyłałam z innych formularzy w tym miesiącu dwa razy bez problemów.
Zastanawiam się co zrobić z tą reklamacją bo dziś, po ponad 2 tygodniach, przesyłka Allegro ALE00000271ED0D została dostarczona.
Po tygodniu oczekiwania wysłaliśmy zamówienie ponownie (Allegro ALE0000031417A5 ), a klient do nas pisze:
"Właśnie dostałam informację ze pierwsza przesyłka jest w doręczeniu. Myślę że w ramach dobrej współpracy miłoby z Państwa strony podarować mi te naklejki."
No i zastanawiamy się. Jakaś rada?
@annas14-firma W tej sytuacji musisz samodzielnie podjąć decyzję i poinformować o niej klienta.
Jeśli natomiast problem w naszym formularzy się powtórzy, proszę Cię o sygnał. Przekażę tę sprawę do wyjaśnienia w dziale technicznym.
@nat_not Pytanie było właściwie retoryczne. Chciałem zwrócić uwagę jak błędy spedytora wpływają na poziom cen oferowanych towarów. Przecież każdy sprzedawca musi wkalkulować w cenę ryzyko powstania takich sytuacji. Przy odpowiedniej skali można to załatwić ubezpieczeniem transakcji, ale mniejsi sprzedawcy przenoszą to bezpośrednio na klienta.
@annas14-firma @nat_not I to jest coś na co od dawna zwracałem uwagę, a co potwierdza że Allegro ma sprzedawców w [ tu wpisac dowolnie]. Jak sprzedawca się nie wywiąże to Dyskusja, POK, Psiakość, zawieszenie konta itp itd... Ja miałem już dwukrotnie sytuację ze przesyłka zaginęła. Oczywiście reklamacja u przewoźnika, zwrot pieniędzy lub wysłany towar bo klient nie może czekać, po czym.... przesyłka się znajduje. Dociera do klienta. On ją chce zatrzymać nie płacąc. I jakie środki ma Allegro aby pomóc sprzedawcy? Ano radzi aby się dogadać lub iść do sądu.... bo oni chronią tylko kupujących. Sprzedawca nie może otworzyć dyskusji, nie ma POS, kupujacy nie ma ocen w psiakości...