Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy pewien problem z kupującym.
Kupujący kupił u mnie listwe, oczywiście zapłacił wysłałem mu itp. ale okazało się że listwa posiada uszkodzenie którego nie zauważyłem no i sie zaczęło.
Od razu wiadomość "Zamawiaj suko kuriera sporwortem" kiedy to nie leży w moim obowiązku, potem wyzywanie mnie że zrobi mi z **piiip** garaż i że on nie będzie zamawiał kuriera, że ja mam to zrobić itp. potem jeszcze wyzwiska via sms oraz Whatsapp. Założył mi spór w którym prosiłem go kilkukrotnie o odstąpienie od umowy którego nawet nie zrobił, dodatkowo po kilku wiadomościach w których prosiłem w kółko o odstąpienie od umowy oraz czy otwierał paczke przy kurierze i czy ma ewentualnie raport no to wystawił komentarz:
"towary zostały uszkodzone, gdy zostały zdemontowane z samochodu i sprzedają się w ten sposób, a wina spada na kuriera dostawy. obraża, odmawia przyjęcia towarów z powrotem"
Który jest kłamstwem bo mam zapisy rozmów z telefonu jak i z wiadomości Allegro.
Jak teraz zgłosić takiego użytkownika? Co może być na niego nałożone? Są w ogóle jakieś instrumenty czy po prostu ktoś może kłamać, wyzywać i dać negatywa który nie ma kompletnie pokrycia z prawdą i nic mu nie grozi?
Komentarz i samego kupującego możesz zgłosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...
Komentarz powinien być zgodny z rzeczywistym przebiegiem transakcji, ale Allegro nie będzie w stanie tego zweryfikować i oceny nie usuną, a kupujący może dostanie jakieś upomnienie. Możesz też go pozwać za znieważenie, ale do sądu raczej nie pójdziesz. Na pewno nie możesz wymagać od niego odstąpienia od umowy. To jest reklamacja i on reklamację złożył.