Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Od dziś zostałem zmuszony na przejście na "ten" system. Skąd mam wiedzieć, że ktoś do mnie pisze bądź ma problem z zakupem??
@wdowki nie ma na razie takiej funkcjonalnoci ,ale obiecują / już 1,5 miesiąca / . Wiadomoci o dyskusjach oraz pytaniach przychodzą na skrzynkę e-mail , uporządkowanie jej to chyba doraźnie najlepsze wyjscie .
OMG. to jakaś masakra. Zmuszanie ludzi do jakieś TANDETY @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
W jaki sposób mam się dowiedzieć, że klient do mnie coś napisał, zgłosił problem.
Przez brak powiadomień zwiększa mi się znacznie czas odpowiedzi na pytanie klienta.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Mail!
Cześć, @wdowki. Na ten moment nie pokazujemy powiadomień o nowych Dyskusjach i wiadomościach w Sales Center - pracujemy nad tym.
Informację o Dyskusji/wiadomości otrzymujesz każdorazowo w korespondencji mailowej.
Tia. Czyli mam teraz ściągać po setki maili i przeglądać czy ktoś przypadkiem czegoś nie chce.
Po jaką ..... wprowadzacie coś co nie działa. Rozumiem, kto chce to niech się ładuje w to "coś" ale przymuszać do niedziałającej aplikacji!!!! To możliwe tylko w ALLEGRO.
w prawym, górnym rogu.