anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

gdzie zgłosić chamskiego klienta?

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

klient napisal do mnie taka wiadomosc po tym jak odmowilem zwrotu srodkow w wysokosci 35zl za uszkodzony materac plazowy.

pablocerber October 12, 2024 at 12:48 PM

 

Jest Pan na tyle głupi że szok Oszust i tyle Jakoś nie widać super sprzedawcy u Pana Jaki poziom rozmowy taki jest Dostosowałem się do pańskiego toku rozmowy Jest Pan cham i nic więcej Materialna gnida intyle bo oszukuje Pan porządnych ludzi a właśnie z racji pana podejścia ja tego nie zostawię Mój adwokat już napisał do biura praw konsumenta i jestem na rozmowach z allegro Mam utrudnienia bonjestm za granica ale jeszcze nogę podać o straty materiane ponieważ zamiast cieszyć się wyjazdem ścieram się że snobem który sam oszukuje ibobraza ludzi Tyle

Tacy ludzie powinni byc blokowani z automatu przez allegro. Jesli ja jako sprzedawca napisalbym tak do kogos mialbym po koncie.

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

jakbym tak rozpatrywal reklamacje to juz dawno poszedlbym z torbami.  Sprzedaje tez drogi towar. Wyobrazasz sobie sytuacje w ktorej ktos zamawia np laptopa i pisze mi wiadomosc ze laptop nie dziala i chce pieniadze spowrotem. To w twoim mniemaniu powinienem dokonac pelnego zwrotu. Jestes debilem. Bo z gory zakladasz ze to moja wina i ze sprzedaje buble.

oznacz moderatorów

Cyberius_VP
#1 Nowicjusz#

Nie napędzaj się tak bo ktoś ci wreszcie powie KTO TU JEST DEBILEM. chcesz być szanowanym i pragniesz aby szanowano twój punkt widzenia to szanuj innych, nie obrażaj ich gdy braknie argumentów a i Ciebie będą szanować.

Zgłosiłeś tu swój problem z klientem raczej nie z nadzieją że Cię będą głaskać po główce i współczuć. Myślę że liczyłeś na wskazanie obiektywnego spojrzenia na przedstawiony problem. Czy w ramach podziękowania starasz się urazić (obrazić) kogoś swoimi epitetami jedynie dla tego że brakuje argumentów? Pisałem - "nie daj się ponieść emocjom" a Ty w ramach wdzięczności próbujesz mnie obrazić. 

Przeżyj wszystkie swoje dotychczasowe wypowiedzi w bieżącym temacie i spróbuj OBIEKTYWNIE ocenić i nazwać "po imieniu" ich twórcę. Dojdziesz do ciekawych spostrzeżeń.

 

oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

Nerwy to w konserwy. Niepotrzebnie tak nerwowo, bo to zaognia sytuację.

Chociaż... kiedyś w stacjonarnym Klient zareklamował basenik (dobrej firmy, choć i tak chiński), że przecieka. Niby używany z delikatnością.

Okazało się, że szurany po kostce na podjeździe, częściowo na trawniku - szczegóły wygadało dziecko, które było szczere i Klient wycofał się jak niepyszny. A już miałem wymienić.

Innym razem Klient opowiadał, jak za granicą dostał nowy sprzęt (szlifierkę, wyrzynarkę?), bo nie znając języka, uszkodził pierwszy.  Jeszcze się tym chwalił, nie widząc nic niestosownego w tym, że kosztami własnej głupoty obarczył sprzedawcę.

C'est la vie.

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów