Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
klient zamówił kilka produktów w 4 oddzielnych zamówieniach. Prosi o wysyłkę dopiero po weekendzie. Gdzie zgłosić te zamówienia by nie stracić punktów za terminową wysyłkę.
pozdrawiam
@mixpromocji Możesz podać numery zamówień tutaj, ale dopiero wówczas gdy minie czas na wysłanie paczek. Konieczne będzie również przesłanie potwierdzenia (np. zrzutu ekranu), że klient prosił o opóźnienie przesyłki.
Ok. Dziękuję za odpowiedź, w piątek mija termin więc wtedy wyślę.
41e87d80-a6bd-11ef-91f2-35547025832b
94fb89f0-a6bc-11ef-9334-1b650ede151e
2ed3ce30-a6bc-11ef-8560-8b288aff8be4
61897bf0-a6bb-11ef-89fc-bf7df6a12ff0
powyżej 4 zamówienia gdzie klient poprosił o późniejszą wysyłkę
nat_not Proszę o wykluczenie tych zamówień z nieterminowych wysyłek.
@mixpromocji poprosiłam o wykluczenie tych zamówień z jakości Twojej sprzedaży.