Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam teraz delikwetna, który już dwukrotnie dokonał zakupu i wybrał allegro polecony, nastepnie podaje dane do wysyłki na Słowację. Za pierwszym razem wysłałem, bo system zaimportował adres, powpisywał sprytnie kod i całą resztę naśladując nasze polskie ustawienia. oczywiście dostałem zwrotkę. Teraz zrobił to samo i tylko przez przypadek zauważyłem, że kupił ponownie i dalej adresuje do siebie, pomimo mojej korespondencji z nim i wytłumaczenia mu problemu. oczywiście nie wpisuje Słowacja, tylko Polska i adres zagraniczny, ręce opadają 😞
@mikeza poproś o adres polski lub dopłatę, a jak nie pasuje daj linka i wskazówki jak anulować zamówienie, będzie miał wybór 🙂
tak też zrobiłem po pierwszym zakupie i pomimo korespondencji z kupującym dokonał kolejnego zakupu w ten sam sposób. Wygląda, że nie dociera do niego to co piszę 😞
@mikeza W ustawieniach konta użytkownik ma podany kraj Polska i kod pocztowy województwa małopolskiego - system nie weryfikuje natomiast, czy podane przez niego miasto (lub wieś) znajdują się na terenie Polski - dlatego mógł wybrać taki adres dostawy.
Skontaktowaliśmy się z kupującym i wysłaliśmy mu upomnienie z prośbą, żeby zaktualizował dane adresowe na poprawne.
możliwe, że zamawiał coś na teren Polski, stąd jego dane w allegro, ale te, które podaje do wysyłki są nie tylko zagraniczne, ale również błędne, bo kod słowacki odpowiada w Polsce Warszawie, po przestawieniu cyfr, więc gdzie W-wa, a gdzie Słowacja 🙂
@mikeza Cześć. Zgłoszę to - podaj mi proszę numery tych zamówień (lub chociaż tego ostatniego).
zamówienie: a68b2862-ade0-11ec-8966-f31cc8dabaac
adres jaki podano do wysyłki (nawet nie wiem, czy jest poprawny) :
Ulica 92/19
02-801 Zábiedovo PL
+421 902 391 445
kod jest do Warszawy, bo kod słowacki to 028-01, a Zabiedovo to wieś w północnej Słowacji
na razie napisałem do kupującego, chociaż to już kolejny taki zakup z jego strony i pomimo wytłumaczenia mu problemu mam wrażenie, że udaje głupiego 🙂
@mikeza Czarna lista.