Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
przychodzę z nietypową sprawą, klient kupił u nas kosiarkę rok temu, dwa dni temu mailowo zgłosił reklamację na nią na stary adres mailowy w związku z czym nie otrzymał natychmiastowej odpowiedzi. Dziś otrzymaliśmy maila o takiej treści
"
Zglos na policje delikwenta
@zabawki-emi Allegro ?.... nie ma mocy prawnej , od tego są organy ścigania , czujesz się zagrożony to goń na policję .
Gościu ostro pogrywa więc powinieneś go zgłosić do organów ścigania ,tam powinni go nieco utemperować .
Powinnaś zgłosić, bo Emi zabawki to kobieta chyba.
Super! niech mnie utenperują. Emi zabawki przy okazji też.
pozdrawiam Gościu.
@zabawki-emi prześlij nam zrzuty ekranu na adres spolecznosc@allegro.pl wraz z opisem sytuacji i numerem zamówienia, którego sprawa dotyczy. Skieruję zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. 🙂
Mogę dorzucić całą historię korespondencji jakby państwo byli zainteresowani co do mojej strony jako kupującego i chcącego zareklamować towar w Emi zabawki.
pozdrawiam Marcin K.
Nie dwa dni tylko trzy. Witam wszystkich serdecznie. Tak to ja delikwent ten zły co kupił kosiarkę która mu się zepsuła nie otrzymał paragonu po zakupie i nie wiedział gdzie zgłosić reklamację ponieważ nikt w emi zabawki nie odpowiada na wiadomości i telefon też jest głuchy. Skąd miałem wiedzieć ,że Pani Emilia podaje nawet teraz do każdego sprzedawanego towaru rzadko używany adres e-mail i nigdy nie odbierany numer telefonu. Użyłem takiej wiadomości tylko i wyłącznie , aby sprawdzić czy ktoś w tej firmie jest i ją prowadzi. Mój email zadziałał i stał się cud teraz wiadomości jest na bogato. A ja tylko chciałem zgłosić reklamację i nie wiedziałem, że to stary e-mail, a telefon jest głuchy bo ma być głuchy i jak pani twierdzi nie musi go w ogóle mieć. mam prośbę proszę go nie podawać i nie wprowadzać klientów w błąd. Absolutnie w mojej wiadomości niema gróźb ani jakiegoś straszenia. Wspaniale ,że wreszcie mogę po prostu wysłać kosiarkę na wskazany adres zresztą o który cały czas wcześniej pytałem w wiadomościach bez odpowiedzi. Tak pograłem ostro, ale uznałem, że jak to nie zadziała to znaczy ,że moja kosiarka w tym roku trawy nie skosi. Za tego e-maila przeprosiłem panią Emilie jak już udało mi się uzyskać kontakt. Niestety zgłoszenie reklamacji w emi zabawki nie jest takie proste jak każdy klient by sobie tego życzył. Jeżeli reklamacje wysyłam pocztą polską to mam odpowiedź po trzech lub czterech dniach. A tu e-mail jest przesyłany kilka sekund lub natychmiast. Tyle w temacie. Brzmi jak groźba bo podpisałem Rzeźnik z Wołomina. A mało tam rzeźników?
pozdrawiam
Marcin K.
A innego sposobu kontaktu nie znałeś>nie znasz, wystarczyło u zapytać a byśmy Ci pomogli a teraz to pozostał smród i nie wiemy czy to nie jest przypadkiem strach.😒
Korzystałem z informacji z zakupu później z emaili z innych aukcji Emi zabawki, aż znalazłem gdzieś w czeluściach internetu inny email na który wreszcie odpowiedziała. Strachu niema 🙂
pozdrawiam
M.K.
Ale smród pozostanie, można było reklamować w bardziej przyjazny sposób>nie uważasz?
Masz rację. Ale reklamować gdzie jak nie wiesz gdzie wysłać. Dlatego o to pytałem w wiadomościach wysłanych we Wtorek, Środę, Czwartek bez odpowiedzi , bo Pani Emilia rzadko zagląda na tego emaila którego podaje wszystkim kupującym do dziś. Czas naglił, bo trawa rośnie. Koniec gwarancji 28 Maj/2023
Ale teraz trafiłeś na forum a wcześniej się nie dało?
Nigdy na to forum nie wchodziłem. Wpisałem na google groźby karalne, czy może faktycznie coś nasmarowałem i wyskoczyło mi to forum. Zobaczyłem pytanie dotyczące mojej reklamacji i się włączyłem do dyskusji. Tyle.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Na pewno teraz będę wiedział jaka jest właściwa droga do problemów ze sprzedającymi.
A szkoda było by łatwiej i ...przyjemniej.😁
Masz rację. Jakby co to nie kupuj tam kosiarki Kraft Dele 5401.
pozdrawiam
M.K.
Zapewniam że nie kupię.
Nie kupisz , bo już jej niema w ofercie.
O allegro gadane dowiedziałem sie dzisiaj. Kurcze jak bym wiedział na pewno bym tu zaczął.