anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

I co byście zrobili z taką klientką ? Reklamacja po 3 tygodniach jak znalazła tańszą ofertę.,

MAMY ROZWIĄZANIE!
ocelot4
#8 Zapaleniec#

Usunąłem dane klienta i zrobiłem screena reklamacji.

W imieniu klienta przepraszam za interpunkcję 🙂

 

reklamacja allegro gadane.jpg

Zapłacono jakimś voucherem. Klient myślał, że skoro wyższa cena to ma dodatkowe zestawy, bo nie napisałem, że ich nie ma ( że są też nie napisałem ). W tytule było jasno - Playmobil 9266 Domek . Na opakowaniu z tego co pamiętam, też jest napisane, że to domek bez dodatkowych elementów.

Klientka zorientowała się po 3 tygodniach jak znalazła taniej na allegro i chce, żebym jej oddał część kasy.

Wklejam całą reklamację, bez danych klienta. Jak znam życie, jeśli klient przepuści to przez allegro, to dostanie pewnie z automatu zwrot z programu ochrony kupujących, a ja nie będę i tak miał nic do gadania.

 

Co byście zrobili na moim miejscu ??

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Na pewno nie powinno się w takich przypadkach oddawać komuś tak dużej kwoty za to że nie zapoznał się ze zdjęciami i opisem aukcji przed zakupem. Kupując wartościowy przedmiot warto dopytać sprzedawcę o szczegóły .

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@ocelot4  Po prostu zacznij  myśleć w kategoriach handlu a nie kombinowania.

Jeżeli są jakieś wątpliwości, a sam piszesz że są, to klient ma rację.

Oddaj różnicę ceny chyba że wolisz POK i windykatora.

oznacz moderatorów
ocelot4
#8 Zapaleniec#

Wątpliwości to ma klientka. Ja nie mam. Sprzedałem tego modelu co najmniej kilka czy kilkanaście  sztuk i jakos nigdy nie miałem zgłoszenia.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

jedno jest pewne opis i zdjęcie nie mogą wprowadzać w błąd, jeżeli masz pewność że wszystko jest jasne i jednoznaczne to odrzuć reklamację. Jak dobrze uzasadnisz i dobrze będziesz odpisywał kupującemu to Allegro nie wyciągnie konsekwencji.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@ocelot4 Reklamację trzeba rozpatrzyć w ciągu 14 dni. Klient ma prawo wnioskować o obniżenie ceny. Reklamację można uznać lub odrzucić. Po uznaniu należy zwrócić klientowi 250 zł. Po odrzuceniu klient może rozpocząć Dyskusję i poprosić o pomoc Allegro, może też wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a jeśli ją otrzyma, Allegro może (nie musi) nałożyć ograniczenia na konto. Wiele będzie zależało od przebiegu Dyskusji, dowodów itp. 

oznacz moderatorów