anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ignorant z działu bezpieczeństwa Allegro

medalik_2009
#16 Inspirator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  czy możecie poprosić o interwencję w sprawie Pani Pauliny wypisującej herezje do nas w zgłoszeniu "28706756" [ ref:_00D24aE05._5003VUqYqm:ref ] ?

Napisała ona do nas coś takiego:

herezje.png
Fakty są takie:
- domniemanie istnieje przez rok od zakupu (tu minęło 21 miesięcy)
- reklamacja została rozpatrzona (odrzucona) - Kupujący przyznał się, że po zainstalowaniu nowego oprogramowania wystąpiła wada.

Allegro nie ma kompetencji by podważyć naszą decyzję reklamacyjną, a usilnie próbuje to robić. Dodatkowo "popisując się" ignorancją w zakresie znajomości przepisów. Czemu mamy na takie bzdury tracić czas?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@medalik_2009 Jeśli masz zastrzeżenia co do jakości prowadzonej korespondencji, możesz poprosić konsultantkę o informacje w jaki sposób złożyć reklamację dotyczącą obsługiwanego przez nią zgłoszenia. Powinna udzielić Ci wskazówek w tej sprawie. 

Na Gadane nie zajmujemy się rozpatrywaniem tego typu zgłoszeń.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

medalik_2009
#16 Inspirator#

@nat_not oczywiście poprosiłem o to od razu, odpowiadając na te herezje.

Ale serio, nie może Allegro zatrudnić osób z podstawową chociaż znajomością przepisów? Tu akurat dotyczących rękojmi. I tacy ignoranci mają nas pouczać w kwestii jakości obsługi klienta, czy też sposobu rozpatrywania reklamacji? Przecież to kpina jakaś jest.

oznacz moderatorów

RED
#20 Guru#

mnie zastanawia tylko jedno

na 99.99 % tego typu odpowiedzi moderatorów nie podają oni przepisów na jakie się powołują

jakby serwis im tego zabronił

oznacz moderatorów

medalik_2009
#16 Inspirator#

@RED my we wszelkich dyskusjach czy zgłoszeniach tego typu podajemy podstawę prawną. Tego samego wymagamy od pracowników Allegro. Jeśli nie potrafią tego zrobić to kończymy rozmowę i informujemy, że bez podania podstawy prawnej nie zamierzamy się stosować do ich nawoływań.

Swoją drogą ciężko byłoby im znaleźć podstawę prawną do zmuszenia sprzedawcy do zmiany decyzji reklamacyjnej.

Jeszcze jedno mi się podoba. Ponownie brak podpisywania się nazwiskiem przez pracowników Allegro jak kiedyś, czyżby znów masowo byli wzywani na świadków do sądu? 😁

oznacz moderatorów

az1rael
#12 Orędownik#

A to proste za uszczerbek na wizerunku lub dzialanie na szkode sprzedajacego odpowiedziec moze allegro za dzialanie swojego pracownika nazwijmy go x, x sie nie przedstawia wiec jak x odwali wyjatkowa maniane i ci pojedzie jak kuna w kurnik na szkody to pozywasz allegro z kc a allegro na to ale my niewinni my nie wiemy kto to byl kto odpisal kto zaszkodzil a w ogole to pewnie ten stazysta co nie wiedzial co robi bo jest tu od tygodnia wysoki sadzie prpsze uwzglednic okolicznosci lagodzace etc etc

oznacz moderatorów

RED
#20 Guru#

Jeszcze jedno mi się podoba. Ponownie brak podpisywania się nazwiskiem przez pracowników Allegro jak kiedyś, czyżby znów masowo byli wzywani na świadków do sądu?

 

pewnie boją się sytuacji jaką mają pracownicy banków udzielający kredytów frankowych - oni już od kilku lat większość czasu spędzają w sądach

 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Popełniasz podstawowy błąd. Reklamacji nie odrzucasz - tylko rozpatrujesz negatywnie. Masz obowiązek - rozpatrzyć reklamację (pozytywnie lub negatywnie), a nie ja odrzucać. I sprawa jest załatwiona. Przynajmniej z serwisem Allegro. Dalej - klient może iść do sądu. 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

medalik_2009
#16 Inspirator#

@maxr01 kwestia semantyki. Zresztą ja mam się ustosunkować do reklamacji w określonym czasie. Odrzucenie spełnia tą przesłankę.


Ustosunkowanie się sprzedawcy do reklamacji oznacza dostarczenie - w sposób uzgodniony z konsumentem - pisemnej odpowiedzi. Jedynie nie ustosunkowanie się do żądania konsumenta wyrażonego podczas składania reklamacji w ciągu 14 dni skutkuje uznaniem, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie czyli zgodnie z żądaniem konsumenta. Należy więc uznać, że w tym przypadku sprzedawca wywiązał się z obowiązku, odrzucenie reklamacji jest bowiem ustosunkowaniem się do niej, tym samym nie można zarzucić mu naruszenia prawa w tym zakresie.

https://e-prawnik.pl/pytania/odrzucenie-reklamacji-konsumenta.html

oznacz moderatorów