Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa jest taka że wczoraj miałem dużo zamówień był to moj pierwszy dzień sprzedaży na allegro i zapomniałem nadpłacić rachunek a powinienem miec aktywne Płacenie jak na początku miałem i mam na koncie ponad 1 tysiąc złoty i chciałbym bardzo abyście mi pomogli
Już pomagają.
@Client:113958164 przekazałem zgłoszenie do odpowiedniego zespołu i nadałem mu priorytet - odpowiedź otrzymasz mailowo w zgłoszeniu nr 49551676. Proszę o cierpliowść.
Drugi wątek.
@LEW433 nie rozumiem? Możesz doprecyzować swoją wiadomość?
@gdvorek On wczoraj założył wątek o blokadzie i pisał do późna.
@LEW433 rozumiem, myślałem, ze udzieliłeś się w wątku, bo potrzebujesz pomocy. W kwestii blokady podjąłem działania, żeby pomóc osobie, która się zgłosiła z nią.
🤗