anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

imort paczek w manager InPost

konto zamknięte
Nie dotyczy

Kolejna sprzedaż i nic nie idzie ku lepszemu.
Mam już powyłaczane wszystko co tylko w laptopie i nadal nie można zaimportować paczek.
To jest nienormalne.
Za każdym razem przy próbie nadania paczki te same problemy.
Nie pomaga nic. Nowe powiązanie też nie pomaga.
Jeśli to się nie poprawi przestanę sprzedawać na tym portalu cokolwiek.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@konto zamknięte "Za każdym razem przy próbie nadania paczki te same problemy" - opisz jakie, tzn. co się pokazuje na ekranie, jaki komunikat.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @konto zamknięte. Jakie dokładnie problemy napotykasz przy próbie wygenerowania etykiet? Proszę, podeślij zrzuty ekranu.  

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Dzisiaj zmuszony byłem wycofać sprzedaż z racji braku możliwości sprawnego działania powiązania Allegro z Manager InPost. W ubiegłym roku przez ten bajzel straciłem na wysyłkę ok. 6 h. To jest nienormalne!!!
Tak jak dzisiaj, wszystkie zabezpieczenia wyłączone, odznaczone blokowanie okienek, nawet odświeżyłem przeglądarkę, reset komputera.
Wszystkie powiązania usunąłem. Zrobiłem nowe powiązanie Allegro-Manager.
I co? Ano nic, totalny badziew! Manager nie widzi zlecenia wysyłki.
Mało tego, aby nadać paczkę opłaciłem już InPost. 20 zł poszło się paść.
Coraz bardziej nie do zaakceptowania polityka Allegro.
Chcesz człowieku sprzedać coś i kłody pod nogi.
Chyba czas najwyższy zwijać się z tego portalu i umieszczać sprzedaż na ogłoszeniach lokalnych, po czym iść na pocztę i wysyłać.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte, mam nadzieję, że mimo wszystko zmienisz zdanie i pozostaniesz z nami na dłużej. 

W pierwszej kolejności sprawdź, czy masz włączoną w przeglądarce możliwość pojawia się wyskakujących okien. 

W ustawieniach przeglądarki należy wyłączyć blokadę wyskakujących okienek pop-up i przekierowań, poniżej przesyłam linki do pomocy popularnych przeglądarek, jak odblokować pop-up i przekierowania.

FirefoxChromeEdgeOpera.

  1. Zaloguj się do Managera przesyłek. 
  2. Przejdź do zakładki “Allegro”, a następnie “Import Allegro InPost”. Jeśli pojawi się okno, że trwa łączenie trzeba je zamknąć i kliknąć w “Zarządzanie kontami”.
  3. Następnie pod napisem ''Akcje'' kliknij w strzałkę i przy nazwie konta ''Usuń''.
  4. Przejdź do Allegro, zakładka ''Powiązane aplikacje'': https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiazane-aplikacje i usuń ''Allegro InPost Integration'' oraz jeśli jest ''Brak nazwy'' z ID zaczynającym się na b7.
  5. Przejdź ponownie do Managera Paczek, zakładka Allegro > Import Allegro InPost. Pojawi się okno - wpisz login konta Allegro i kliknij “powiąż”.
  6. Nastąpi przekierowanie na stronę Allegro, należy kliknąć ''Dalej'' -> ''Kontynuuj'' -> ''Powiąż konto''. 

Po powiązaniu kont będzie możliwość dodania umowy z przewoźnikiem. Możesz to zrobić, wykonując poniższe kroki: 

  1. Przejdź do zakładki: https://manager.paczkomaty.pl/account do sekcji ''dane podstawowe'' oraz w ''typ konta i faktura'' i uzupełnij niezbędne dane. 
  2. W zakładce: https://manager.paczkomaty.pl/account/api przejdź do sekcji ''API ShipX'' -> ''Generuj'' 
  3. Skopiowany klucz API ShipX wprowadź w polu ''Klucz autoryzacyjny'' w zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia -> ''umowy własne - wysyłam z Allegro'' -> ''Dodaj nową umowę'' -> ''InPost''. 
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Dziękuję za próbę pomocy, Marysiu!

Ależ ja nie jestem przedsiębiorcą. Po cóż mi jakieś "wodotryski": faktury, klucze?
Chciałem sprzedać tylko zbędny laptop za śmieszne pieniądze (z górnej półki) aby ktoś mógł się nim cieszyć.
W ubiegłym roku było to samo. Próba sprzedaży Kindle Paper White.
Nic nie pomagało. Nawet inny komputer. Manager nie chciał widzieć zlecenia wysyłki.
(Nie jestem amatorem i naprawdę wiem co to są okienka, wtyczki, programy antywirusowe, etc.)
W ubiegłym roku problem ot tak, sam się rozwiązał (totalnie nic nie robiąc).
Z tym, że trwało to mnóstwo czasu, ok. 6-ciu godzin.
Dlatego mam naprawdę mieszane uczucia do dalszej sprzedaży czegokolwiek na Allegro.
Gdyby jeszcze pominąć tą przeklętą synchronizację dwóch platform, gdyby można było wygenerować i pobrać plik zlecenia sprzedaży, po czym samodzielnie go pobrać w Manager InPost. Nie zauważyłem takiej możliwości.

oznacz moderatorów