Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca [edycja] kontaktowała się z Wami w sprawie zakupu. Zapłaciła nam za zamówienie, które zostało wysłane kurierem GLS pod wskazany adres widoczny w zamówieniu. Po czym klientka poinformowała nas, że nie wiedziała, iż ściągnęliście jej naleźność z konta. Sytuacja według klientki była z Wami omawiana. Zleciliśmy na nasz koszt odbiór przesyłki spod wskazanego adresu. Klientka telefonicznie konsultowała z Wami sprawę. Proszę o informację, kto pokryje koszt obu wysyłek, który ponieśliśmy?
@www-agrogate-pl jak allegro mogło ściągnąć kasę z konta bez wiedzy klienta, daliście się wpuścić w maliny, klient może odstąpić od umowy wtedy zwracasz co wpłacił a koszt odesłania spoczywa na kupującym, więc możesz śmiało to potrącić 🙂
Po czym klientka poinformowała nas, że nie wiedziała, iż ściągnęliście jej naleźność z konta.
To co chciała zakup za darmo ??? Czy nie wszystko tu piszesz ??? @msniezek znasz sprawę czy klientka wkręca sprzedawcę ?
@www-agrogate-pl Klientka musiała dokonać zakupu. Jeśli ma podpiętą kartę płatniczą do konta, pieniądze są ściągane za jej zgodą. Jeśli klientka po zakupie odstąpiła od umowy, powinna pokryć koszt powrotu towaru, a koszt wysyłki do niej pokrywacie Wy.
@www-agrogate-pl Już wyjaśniam sprawę tej transkacji z właściwym zespołem, dlatego poproszę Cię o cierpliwość. Jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj do Ciebie z informacjami.
@www-agrogate-pl Napisz proszę koniecznie wiadomość w sprawie tej transkacji przez ten formularz. Nasi pracownicy wyjaśnią Ci tę sytuację i zapropoponują właściwe rozwiązanie.