anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ingerencja allegro w komentarze

MAMY ROZWIĄZANIE!
BimmerTEC
#8 Zapaleniec

Kupujący dokonał zakupu mojej oferty, zapłaci, zgłosił zwrot i wystawił negatywa. W opisie komentarza zaznaczył: nieterminowa dostawa, opóźniony zwrot pieniędzy, nieterminowa dostawa?! Jak walczyć z takimi ludźmi ? Allegro nie broni dobrego imienia sprzedających ? Jak się bronić ? Mam status super sprzedawcy… dramat 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
gdvorek
Moderator
Moderator

@BimmerTEC podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy komentarz.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
BimmerTEC
#8 Zapaleniec

d0f31290-7d97-11f0-bd44-2bf72c7acc76

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Poza allegro pozwem z art 212 kk o zniesławienie dobrego imienia firmy i duże odszkodowanie.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@BimmerTEC już odpowiadam, my możemy wykluczać komentarze negatywne, gdy jedynym co zostało poruszone w treści to kwestia nieterminowej dostawy, a nadałeś przesyłkę w terminie.

Najważniejszym tutaj jest to, żeby komentarz dotyczył tylko dostawy.

W tym komentarzu oprócz kafelka "Nieterminowa dostawa", pojawił się również:

  • Brak reakcji na wiadomość,
  • opóźniony zwrot pieniędzy,
  • oraz sama treść "bardzo nie ładnie" i nie wiemy czego się ona tyczy.

Fakt jednak tych kafelków oznacza, że klient ma zarzuty również do kontaktu z Tobą, a to dyskwalifikuje komentarz z możliwego wykluczena.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
BimmerTEC
#8 Zapaleniec

Czy zwrot środków w ciągu 24 godzin to opóźniony zwrot ? Czy odpowiadanie na 4 spory założone jeden po drugim i zakończone przez obsługę allegro tonbrak odpowiedzi? 4 dni odpisuje jakiemuś pajacowi po to by dostać  negatywa za transakcje do której nie doszło, co na to obsługa allegro ? NIC! To ja płacę wam kilka tysięcy miesięcznie, ale macie to głęboko w tyle. 

oznacz moderatorów
BimmerTEC
#8 Zapaleniec

sprawdzicie sobie w jakim czasie odpowiadam temu klientowi w sporach jak i w komunikatorze allegro, maksymalnie 1h i tak przez 4 dni z rzędu, ktoś weryfikuje te brednie ? 

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@BimmerTEC skonsultowałem to i niestety nie możemy wykluczyć tego komentarza.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
BimmerTEC
#8 Zapaleniec

Czyli kupujący może kłamać w opinii w sprawach które możecie zweryfikować niemalże natychmiast, ale nic z tym nie możecie zrobić. Ok, wydaje mi się że macie tam u Was specjalny dział odpowiedzialny za uprzykrzanie życia sprzedawcom…

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@BimmerTEC, oceny i komentarze służą do subiektywnej oceny całości transakcji, na każdym jej etapie. Grzesiek wskazał już dokładne uzasadnienie naszej decyzji. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
BimmerTEC
#8 Zapaleniec

Subiektywna opinia całości transakcji do której nie doszło, ma to sens. 

oznacz moderatorów
BimmerTEC
#8 Zapaleniec

Jak kupujący może wystawiać opinię do transakcji z której zrezygnował ? 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@BimmerTEC, kupujący może ocenić całą transakcję, niezależnie od jej rezultatu (np. zwrotu towaru). Nie dotyczy to anulowania zamówienia - wtedy klient nie ma możliwości oceny transakcji. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
BimmerTEC
#8 Zapaleniec

W takim razie dlaczego w tej sytuacji klient mógł wystawić opinię ? Zrezygnował z zakupu, nie wysłałem produktu

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@BimmerTEC, zamówienie nie zostało anulowane - dlatego klient miał możliwość wystawienia oceny. Ten zakup został zwrócony, klient zgłosił odstąpienie od umowy przez formularz. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@BimmerTEC Bo klient nie użył funkcjonalności "anuluj zakup".

oznacz moderatorów
BimmerTEC
#8 Zapaleniec

Klient zrezygnował z zakupu przed wysylka, więc go nie zwrócił tylko zrezygnował z zakupu! Zwrocic mozna cos co się ma w posiadaniu 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@BimmerTEC ja bym zebrał dowody i jak poradził @az1rael najpierw przed sądowe a potem sądowe.

oznacz moderatorów
LOREKO_24
#7 Wielbiciel

Wystarczy, że klient napisze w komentarzu do negatywnej oceny „brak kontaktu” mimo perfekcyjnej i szybkiej dostawy towaru bez zastrzeżeń 

oznacz moderatorów
-Outlet-Butik-
#10 Popularyzator

to nie Klienci tylko typowi Janusze - jakich masa - nic nie poradzisz - jedyne co by nam sie przydało - to sciepka na pomoc prawną która zajmowała by się takimi sprawami za dobrą stawkę - jak jeden z drugim januszem pofatygowaliby się do sądu z art. 212 - to by kolejny dwa razy pomyślał przed wystawieniem takiego negatywu ( z dup...y ) Może jakaś kancelaria chce szerzyć takie usługi dla sprzedajacych ?

oznacz moderatorów