anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inne oferty tego produktu

TwoJest
#1 Nowicjusz

Wprowadzenie na samej górze INNE OFERTY TEGO PRODUKTU Najtańsze od nie jest trafionym pomysłem. Sprzedawca promuje ofertę nie za małe pieniądze i pozwolić potencjalnemu klientowi przejść do konkurencji co ma niższą cenę? Boją się **piiip** (niebawem w Polsce) zrozumiałe dodając opcje tam znane. Allegro to nie **piiip** tam nie płacą sprzedawcy forsy za promowanie.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

TwoJest
#1 Nowicjusz

**piiip** to duża Amerykańska konkurencja na A

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz

Ja mam nadzieję, że to jest tylko jakaś funkcja testowa, bo nie mam zamiaru windować trafności promowaniem czy adsami tylko po to, żeby ułatwić dostęp do konkurencyjnych, zgrupowanych ofert tańszych o parę zł.

W tej chwili chyba najbardziej opłacalna jest całkowita rezygnacja z wyróżnień i trzymanie niskiej ceny + szybka wysyłka - oczywiście zakładając, że handluje się w miarę popularnymi produktami). Największa masakra jest w czajnikach...

Oczywiście pomijam promowanie + trzymanie najniższej ceny, bo nikt nie będzie dokładał do interesu 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@DarkStoorM  W większości kupujących (których znam i o to pytam), wyszukuje od najtańszej z dostawą.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

A większość kupujących, których ja znam i o to ich pytam, wyszukuje od najdroższej z dostawą.

oznacz moderatorów

badylarzpl
#7 Wielbiciel

Święta prawda

Tak większość ma smarta

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Burżuje😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz

@LEW433 Nie bez powodu wprowadzili domyślne sortowanie po trafności, więc jest raczej duża szansa, że wielu kupujących trafia na "dopasowaną" do nich ofertę i tam dokonują zakupu.

Największym jednak problemem jest na którą ofertę zdecyduje się kupujący:

- na ofertę podpowiedzianą przez trafność

- na ofertę najtańszą z grupy

Tego nie da się przewidzieć, więc pozostaje ciągła analiza produktów i ich cen u konkurencji, trzymając przy tym wysoki poziom obsługi.

Są trzy wyjścia:

- zakup dokonany przez trafność - szansa na sprzedaż będzie szybko spadać po wprowadzeniu tej nowej funkcji grupowania we wszystkich kategoriach, dodatkowo wartość wyróżnienia będzie zbyt wysoka w porównaniu do efektów

- zakup dokonany przez wybór najtańszej z grupy - największe pole do popisu, wykorzystanie trafności konkurencji, duże zatowarowanie pozwala wyrównać przyznany przez hurtownika rabat z niską marżą najtańszych produktów w grupie przy dodatkowej obniżce, więc w pewnym sensie gwarantowane mamy pozyskanie klienta z ryzykiem zamrożenia kasy, jeżeli produkt przestanie się sprzedawać - oczywiście zakładając, że trzymamy jakiś poziom

- zakup dokonany przez najszybszą dostawę - to jest takie pół na pół, sprzedający, którzy mają najtańsze oferty mogą nie wyrabiać się w czasie z wysyłkami, więc utrzymując najwyższy poziom obsługi trafiamy na wyższą pozycję w sekcji "najszybciej od".

 

Zapowiada się ciekawie, a nawet powiedziałbym strasznie, bo teraz trzeba będzie spędzić kupę czasu nad monitorowaniem konkurencji i planowaniem sprzedaży.

Z drugiej strony... jest jednak pewien plus. Sekcja "najszybsze od" jest dosyć interesująca, bo sprzedający zaczną się sprężać z wysyłkami walcząc o jeszcze wyższą pozycję 😉

Takie jest moje założenie.

oznacz moderatorów

energo-dom_pl
#11 Animator

Zgadzam się. Wydaje pieniądze np. na Allegro ADS (któy tak ochoczo jest promowany na webinarach) a w efekcie inny moloch sprzedający najtaniej na allegro zgarnia klienta. To jest CHORE !!!

oznacz moderatorów