Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wprowadzenie na samej górze INNE OFERTY TEGO PRODUKTU Najtańsze od nie jest trafionym pomysłem. Sprzedawca promuje ofertę nie za małe pieniądze i pozwolić potencjalnemu klientowi przejść do konkurencji co ma niższą cenę? Boją się **piiip** (niebawem w Polsce) zrozumiałe dodając opcje tam znane. Allegro to nie **piiip** tam nie płacą sprzedawcy forsy za promowanie.
**piiip** to duża Amerykańska konkurencja na A
Ja mam nadzieję, że to jest tylko jakaś funkcja testowa, bo nie mam zamiaru windować trafności promowaniem czy adsami tylko po to, żeby ułatwić dostęp do konkurencyjnych, zgrupowanych ofert tańszych o parę zł.
W tej chwili chyba najbardziej opłacalna jest całkowita rezygnacja z wyróżnień i trzymanie niskiej ceny + szybka wysyłka - oczywiście zakładając, że handluje się w miarę popularnymi produktami). Największa masakra jest w czajnikach...
Oczywiście pomijam promowanie + trzymanie najniższej ceny, bo nikt nie będzie dokładał do interesu 🙂
@DarkStoorM W większości kupujących (których znam i o to pytam), wyszukuje od najtańszej z dostawą.
A większość kupujących, których ja znam i o to ich pytam, wyszukuje od najdroższej z dostawą.
Święta prawda
Tak większość ma smarta
Burżuje😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@LEW433 Nie bez powodu wprowadzili domyślne sortowanie po trafności, więc jest raczej duża szansa, że wielu kupujących trafia na "dopasowaną" do nich ofertę i tam dokonują zakupu.
Największym jednak problemem jest na którą ofertę zdecyduje się kupujący:
- na ofertę podpowiedzianą przez trafność
- na ofertę najtańszą z grupy
Tego nie da się przewidzieć, więc pozostaje ciągła analiza produktów i ich cen u konkurencji, trzymając przy tym wysoki poziom obsługi.
Są trzy wyjścia:
- zakup dokonany przez trafność - szansa na sprzedaż będzie szybko spadać po wprowadzeniu tej nowej funkcji grupowania we wszystkich kategoriach, dodatkowo wartość wyróżnienia będzie zbyt wysoka w porównaniu do efektów
- zakup dokonany przez wybór najtańszej z grupy - największe pole do popisu, wykorzystanie trafności konkurencji, duże zatowarowanie pozwala wyrównać przyznany przez hurtownika rabat z niską marżą najtańszych produktów w grupie przy dodatkowej obniżce, więc w pewnym sensie gwarantowane mamy pozyskanie klienta z ryzykiem zamrożenia kasy, jeżeli produkt przestanie się sprzedawać - oczywiście zakładając, że trzymamy jakiś poziom
- zakup dokonany przez najszybszą dostawę - to jest takie pół na pół, sprzedający, którzy mają najtańsze oferty mogą nie wyrabiać się w czasie z wysyłkami, więc utrzymując najwyższy poziom obsługi trafiamy na wyższą pozycję w sekcji "najszybciej od".
Zapowiada się ciekawie, a nawet powiedziałbym strasznie, bo teraz trzeba będzie spędzić kupę czasu nad monitorowaniem konkurencji i planowaniem sprzedaży.
Z drugiej strony... jest jednak pewien plus. Sekcja "najszybsze od" jest dosyć interesująca, bo sprzedający zaczną się sprężać z wysyłkami walcząc o jeszcze wyższą pozycję 😉
Takie jest moje założenie.
Zgadzam się. Wydaje pieniądze np. na Allegro ADS (któy tak ochoczo jest promowany na webinarach) a w efekcie inny moloch sprzedający najtaniej na allegro zgarnia klienta. To jest CHORE !!!