Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W moim mieście godzina graniczna to 13.00. Jednak już drugi raz zdarzyło się, że włożyłem paczki ok 12.40 i kurier nie odebrał już w tym samym dniu. Drugi raz teraz złożyłem reklamację i czekam na odpowiedź. Czy też tak mieliście? Miesiąc temu zapytałem jakiegoś kuriera o godzinę graniczną powiedział, że im na skanerze wyswietlają się na zielono przesyłki nadane przed godziną 13.00 i w jakim paczkomacie, jak widać niektórzy mają to w gdzieś byle by szybciej skończyć pracę.
@ForBajk @Client:100160870
Uprzejmie informuję, że jeżeli przesyłki zostaną nadane zgodnie z przyjętą godziną graniczną dla danego kodu pocztowego https://inpost.pl/godziny-odbiorow, kurierzy powinni odbierać paczki z Paczkomatu nadawczego w tym samym dniu roboczym.
W celu zgłoszenia skargi na kuriera obsługującego dane odbiory, proszę o przesłanie opisu zgłoszenia wraz z numerami nieterminowo odebranych paczek na pomoc@inpost.pl.
Wszelkie kwoty roszczenia wynikające z opóźnienia w procesowaniu paczek, proszę zgłosić w oficjalnej reklamacji.
W celu złożenia reklamacji, proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej:
https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.
W imieniu firmy InPost przepraszam za zaistniałe sytuacje.