Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich.
Dzisiaj wszedłem w zakładkę z prowizjami i moim oczom ukazało się mnóstwo dopłat w wysokości 3,68zł za zmianę gabarytu.
Zacząłem sprawdzać i wiele z nich zostało naliczonych niesłusznie.
Pierwszy z brzegu przykład:
Komódka drewniana: http://prntscr.com/u8i10w
Wymiary jednoznacznie wskazują na gabaryt C (34cm x 24cm x 25,5cm)
w managerze sprzedaży: http://prntscr.com/u8i1ot
Zaznaczony jest gabaryt C
a opłata została nałożona
Jak to możlliwe?
I tak po koleji lecę te paczki i praktycznie wszystkie to samo 😕
Tak to jest, liczy się kasa i większy może więcej. Musisz składać reklamację(oby skutecznie).
To nie inpost ale allegro sobie dolicza, to samo robią z przesyłkami dpd , jak zamówisz kuriera żeby przyjechał po 100 paczek a tylko dwie z nich będą z zakupu na allegro to allegro doliczy opłatę za dojazd kuriera. MONOPOL MOŻE WSZYSTKO
Poruszałem ten sam temat jakiś czas temu, również miałem kilkadziesiąt dopłat do paczek za przesyłki z czerwca. Od tej pory mimo wysyłania takich samych paczek, w takich samych gabaratych - bo innych się nie da, dopłat nie ma. Jakiekolwiek reklamacje, rozmowy nic nie dają. InPost ręce umywa, na infolinii nic nie wiedzą. Poprosiłem o zdjęcia wszystkich paczek z sortowni z weryfikacji/pomiaru - oni nie wiedzą czy taka dokumentacja jest wykonywana. Z DPD jeszcze nie miałem takiej przygody.
@decocraft_pl Prześlij nam przez formularz listę zamówień, do których doliczona jest opłata. Sprawdzimy czy nie doszło tu do pomyłki.
@decocraft_pl znamy temat niestety. Nam Inpost dla tego samego produktu, wysyłanego w takim samym pudełku, robił przegabarytowanie z B na A, z B na C. Raz nowy pracownik się pomylił, wysłał kilka paczek z tym towarem jako gabaryt C - jedną Inpost potraktował jako A, jedną jako B, pozostałe przeszły bez dopłat.
Cyrk na kółkach.
U nas skończyło się tym, że przedstawiciel inpostu był parę razy na dywaniku u naszego szefa i miał okazję na żywo zobaczyć produkty i paczki, o których mowa. Problem został opanowany, dalej zdarzają się przegabarytowania i dopłaty, ale na każdą taką przesyłkę składamy reklamację.
Kiedy prawie dwa lata temu zauważyliśmy ten problem mieliśmy jakieś kosmiczne ilości paczek z przegabarytowaniem, teraz jest to kilka-kilkanaście przypadków miesięcznie, a większość reklamacji jest pozytywnie rozpatrzona. I nie, nie zmieniliśmy wiele po naszej stronie 🙂 Towar ten sam, pakowany tak samo - tylko koleżanka zajmująca się reklamacjami przesyłek ma więcej roboty 😉