anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost nalicza opłaty zmiany gabarytu przy prawidłowych wymiarach.

decocraft_pl
#7 Wielbiciel#

Witam wszystkich.

 

Dzisiaj wszedłem w zakładkę z prowizjami i moim oczom ukazało się mnóstwo dopłat w wysokości 3,68zł za zmianę gabarytu.

Zacząłem sprawdzać i wiele z nich zostało naliczonych niesłusznie.

Pierwszy z brzegu przykład:

Komódka drewniana: http://prntscr.com/u8i10w

Wymiary jednoznacznie wskazują na gabaryt C (34cm x 24cm x 25,5cm)

w managerze sprzedaży: http://prntscr.com/u8i1ot

Zaznaczony jest gabaryt C

a opłata została nałożona

Jak to możlliwe?

I tak po koleji lecę te paczki i praktycznie wszystkie to samo 😕

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Tak to jest, liczy się kasa i większy może więcej. Musisz składać reklamację(oby skutecznie).

oznacz moderatorów

gartdeco1
#10 Popularyzator#

To nie inpost ale allegro sobie dolicza, to samo robią z przesyłkami dpd , jak zamówisz kuriera żeby przyjechał po 100 paczek a tylko dwie z nich będą z zakupu na allegro to allegro doliczy opłatę za dojazd kuriera. MONOPOL MOŻE WSZYSTKO

oznacz moderatorów

HomeAndTextile
#7 Wielbiciel#

Poruszałem ten sam temat jakiś czas temu, również miałem kilkadziesiąt dopłat do paczek za przesyłki z czerwca. Od tej pory mimo wysyłania takich samych paczek, w takich samych gabaratych - bo innych się nie da, dopłat nie ma. Jakiekolwiek reklamacje, rozmowy nic nie dają. InPost ręce umywa, na infolinii nic nie wiedzą. Poprosiłem o zdjęcia wszystkich paczek z sortowni z weryfikacji/pomiaru - oni nie wiedzą czy taka dokumentacja jest wykonywana. Z DPD jeszcze nie miałem takiej przygody.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@decocraft_pl Prześlij nam przez formularz listę zamówień, do których doliczona jest opłata. Sprawdzimy czy nie doszło tu do pomyłki.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@decocraft_pl znamy temat niestety. Nam Inpost dla tego samego produktu, wysyłanego w takim samym pudełku, robił przegabarytowanie z B na A, z B na C. Raz nowy pracownik się pomylił, wysłał kilka paczek z tym towarem jako gabaryt C - jedną Inpost potraktował jako A, jedną jako B, pozostałe przeszły bez dopłat.

Cyrk na kółkach. 

U nas skończyło się tym, że przedstawiciel inpostu był parę razy na dywaniku u naszego szefa i miał okazję na żywo zobaczyć produkty i paczki, o których mowa. Problem został opanowany, dalej zdarzają się przegabarytowania i dopłaty, ale na każdą taką przesyłkę składamy reklamację.

Kiedy prawie dwa lata temu zauważyliśmy ten problem mieliśmy jakieś kosmiczne ilości paczek z przegabarytowaniem, teraz jest to kilka-kilkanaście przypadków miesięcznie, a większość reklamacji jest pozytywnie rozpatrzona. I nie, nie zmieniliśmy wiele po naszej stronie 🙂 Towar ten sam, pakowany tak samo - tylko koleżanka zajmująca się reklamacjami przesyłek ma więcej roboty 😉 

oznacz moderatorów