anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost nalicza opłaty zmiany gabarytu przy prawidłowych wymiarach.

decocraft_pl
#7 Wielbiciel#

Witam wszystkich.

 

Dzisiaj wszedłem w zakładkę z prowizjami i moim oczom ukazało się mnóstwo dopłat w wysokości 3,68zł za zmianę gabarytu.

Zacząłem sprawdzać i wiele z nich zostało naliczonych niesłusznie.

Pierwszy z brzegu przykład:

Komódka drewniana: http://prntscr.com/u8i10w

Wymiary jednoznacznie wskazują na gabaryt C (34cm x 24cm x 25,5cm)

w managerze sprzedaży: http://prntscr.com/u8i1ot

Zaznaczony jest gabaryt C

a opłata została nałożona

Jak to możlliwe?

I tak po koleji lecę te paczki i praktycznie wszystkie to samo 😕

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Tak to jest, liczy się kasa i większy może więcej. Musisz składać reklamację(oby skutecznie).

oznacz moderatorów

gartdeco1
#10 Popularyzator#

To nie inpost ale allegro sobie dolicza, to samo robią z przesyłkami dpd , jak zamówisz kuriera żeby przyjechał po 100 paczek a tylko dwie z nich będą z zakupu na allegro to allegro doliczy opłatę za dojazd kuriera. MONOPOL MOŻE WSZYSTKO

oznacz moderatorów

HomeAndTextile
#7 Wielbiciel#

Poruszałem ten sam temat jakiś czas temu, również miałem kilkadziesiąt dopłat do paczek za przesyłki z czerwca. Od tej pory mimo wysyłania takich samych paczek, w takich samych gabaratych - bo innych się nie da, dopłat nie ma. Jakiekolwiek reklamacje, rozmowy nic nie dają. InPost ręce umywa, na infolinii nic nie wiedzą. Poprosiłem o zdjęcia wszystkich paczek z sortowni z weryfikacji/pomiaru - oni nie wiedzą czy taka dokumentacja jest wykonywana. Z DPD jeszcze nie miałem takiej przygody.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@decocraft_pl Prześlij nam przez formularz listę zamówień, do których doliczona jest opłata. Sprawdzimy czy nie doszło tu do pomyłki.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@decocraft_pl znamy temat niestety. Nam Inpost dla tego samego produktu, wysyłanego w takim samym pudełku, robił przegabarytowanie z B na A, z B na C. Raz nowy pracownik się pomylił, wysłał kilka paczek z tym towarem jako gabaryt C - jedną Inpost potraktował jako A, jedną jako B, pozostałe przeszły bez dopłat.

Cyrk na kółkach. 

U nas skończyło się tym, że przedstawiciel inpostu był parę razy na dywaniku u naszego szefa i miał okazję na żywo zobaczyć produkty i paczki, o których mowa. Problem został opanowany, dalej zdarzają się przegabarytowania i dopłaty, ale na każdą taką przesyłkę składamy reklamację.

Kiedy prawie dwa lata temu zauważyliśmy ten problem mieliśmy jakieś kosmiczne ilości paczek z przegabarytowaniem, teraz jest to kilka-kilkanaście przypadków miesięcznie, a większość reklamacji jest pozytywnie rozpatrzona. I nie, nie zmieniliśmy wiele po naszej stronie 🙂 Towar ten sam, pakowany tak samo - tylko koleżanka zajmująca się reklamacjami przesyłek ma więcej roboty 😉 

oznacz moderatorów